چهارشنبه 18 مهر 1403

پرداخت 137 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پرداخت 137 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - پرداخت 137 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان توسط صندوق‌های بیمه‌گذار، دستگیری ماهی‌گیران غیرمجاز در خلیج گرگان و مشارکت 50 میلیارد ریالی ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در رزمایش کمک مومنانه از جمله خبرهای کوتاه امروز چهارشنبه گلستان است.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان از دستگیری 2 صیاد غیرمجاز در خلیج گرگان خبر داد و گفت: از متهمان یک دستگاه قایق موتوری و 10 کیلوگرم ماهی استخوانی کفال کشف شد.

**

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در سال زراعی گذشته صندوق‌های بیمه‌گذار 137 میلیارد ریال غرامت خشکسالی و سیل به کشاورزان استان پرداخت کردند.

**

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: در اردیبهشت امسال متوسط بارش استان 51 میلیمتر بود که 46 درصد نسبت به متوسط این ماه در درازمدت افزایش داشت.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه، این ستاد با مشارکت 135 گروه و تشکل مردمی بیش از 50 میلیارد ریال به نیازمندان استان پرداخت شد.

**

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلاله گفت: هفت حفار غیرمجاز با گزارش انجمن‌های میراث فرهنگی در حین عملیات حفاری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

2 نفر از این متخلفان در تپه تاریخی زابل آباد و پنج نفر دیگر در محوطه تاریخی ارتفاعات پیشکمر دستگیر و از آنان یک دستگاه فلزیاب و یک دستگاه اسکن محوطه تاریخی کشف شد.

**

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان پیش بینی کرد که امسال از 185 هکتار اراضی گل گاوزبان استان 120 تن محصول خشک برداشت شود.

*س_برچسب‌ها_س*