یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مسئولان جنوب شرق استان تهران به مناسبت روز دانشجو و سالروز تاسیس ایسنا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پیام تبریک مسئولان جنوب شرق استان تهران به مناسبت روز دانشجو و سالروز تاسیس ایسنا

مسئولان جنوب شرق استان تهران روز دانشجو و سالروز تاسیس ایسنا را تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان پیشوا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، 16 آذرماه روز دانشجو و سالرئز تاسیس ایسنا را به دانشجویان و نهادهای دانشجویی تبریک گفت.

حسین عباسی تصریح کرد: منابع انسانی، برترین سرمایه هر کشوری است و در میان آنان، جوانان نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی دارند.

وی ادامه داد: دانشجویان ایران اسلامی به‌عنوان مغز متفکر و موتور محرک جامعه، پیشران اصلی برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت هستند و به عنوان یک طبقه و قشر آگاه، مطالبه‌گر اصلی نیازهای جامعه می‌باشند و این نقش مهم را در طی دوران انقلاب اسلامی در عرصه مبارزاتی و دوران دفاع مقدس و تاکنون به خوبی ایفا کرده‌اند.

عباسی افزود: در شرایط فعلی، همراهی در حفظ سرمایه‌های اصلی کشور، تولید علم و دانش، ارائه خدمات مناسب، کاهش مشکلات، تقویت بنیان‌های اقتصادی با استفاده از منابع داخلی و یاری در حفظ سلامت و جان مردم در وضعیت شیوع کرونا یک وظیفه مهم و اصلی این قشر عزیز و فعال جامعه است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز 16 آذر، روز دانشجو را به تمام عزیزان خاصه دانشجویان عزیز شهرستان پیشوا تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: از همه نهادهای دانشجویی که در خدمت مردم عزیز هستند به خصوص خبرگزاری ایسنا که پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان ایجاد کرده، تقدیر و تشکر می کنم.

عباسی افزود: تعامل، همکاری و همراهی سازنده در شرایط سخت ارزنده‌تر است و این روزها جایگاه تعاملات بیش از گذشته نمایان می شود.

وی یادآور شد: امیدوارم دانشجویان این مرز و بوم با تحصیل علوم عالی، تحقیق و پژوهش و تهذیب نفس با تکیه بر معرفت و اخلاق اسلامی در پیوند با رسانه‌ها بتوانند زمینه توسعه همه جانبه و استقلال بیش از پیش کشور را فراهم نمایند.

در همین رابطه سردار کیومرث عزیزی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران نیز بمناسبت 16 آذر روز دانشجو در گفت وگو با ایسنا گفت: روز دانشجو یادآور16 آذر سال 32 است که دانشجویان مسلمان و فرهیخته ایران اسلامی در برابر ظلم و ستم طاغوت سینه ستبر کردند و فریاد آزادی خواهی سر دادند.

فرماندهی انتطامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان گرانقدر و دوست داشتنی کشورمان و آرزوی تندرستی و توفیقات روز افزون علمی برای این قشر سرافراز؛ لازم است که ضمن حمایت از این عزیزان، راه پیشرفت آنان هموار گردد تا ان شاء الله بتوانند با تلاش و جهاد علمی خود، آینده ایران اسلامی را بسازند و شکوفا نمایند.

در همین رابطه بهمن خطیبی فرماندار قرچک نیز با تبریک 16 آذرماه، جامعه دانشگاهی را رکن اصلی بالندگی و آینده‌سازی عنوان کرد.

وی به ایسنا گفت: دانشگاه‌ها جایگاه تعلیم و تربیت هستند که نقش مهمی در پرورش متخصصان متعهد کشور بر عهده دارند و دانشجویان نیز ارکان اصلی بالندگی و آینده‌سازی جامعه محسوب می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک مطرح کرد: دانشگاه‌ها و دانشجویان، همواره ازجمله مهم‌ترین و حساس‌ترین مراکز و اقشاری بوده‌اند که در استقلال و آزادی کشور نقش به‌سزایی ایفا کرده‌اند و به‌همین دلیل، همواره مورد تهاجم رژیم‌های دیکتاتوری و استبدادی بوده‌اند.

خطیبی یادآور شد: روز 16 آذر، نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان ایران اسلامی در برابر استعمار غرب، استبداد و خودکامگی و هرگونه ظلم محسوب می‌شود و به‌طور حتم در دفتر تاریخ این سرزمین، ماندگار خواهد بود.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: اینجانب ضمن تبریک روز دانشجو به تمام دانشجویان عزیز، معتقدم که ثبات امنیتی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور از گذرگاه دانشجویی عبور می‌کند و باید قدردان این قشر آینده‌ساز و فرهیخته بود تا علم و فن‌آوری و پیشرفت همه‌جانبه، در کشورمان نهادینه شود.

وی یادآور شد: خبرگزاری ایسنا نیز که رسانه توانا و زبان گویای جامعه دانشجویی ایران است، همواره در خط مقدم کمک به رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف بوده و مشوق مطلوبی برای دانشجویان توانمند و عالم این مرزوبوم به‌شمار می‌آید.

خطیبی گفت: بی‌شک، تلفیق علم و دانش دانشجویان با آگاهی‌بخشی رسانه‌ای، به شکل صحیح و معتبر، می‌تواند برگ‌های زرین ترقی و پیشرفت جامعه را بیشتر از پیش کند و باعث افتخار هر ایرانی باشد.

فرماندار شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا با وجود خبرنگاری جوان و پیگیر در جنوب شرق استان تهران قطعا ثمرات خوبی در کمک به رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردمی داشته و خواهد داشت.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا نیز گفت: دانشجویان سرمایه های کشورهستند و آینده کشور عزیزمان متعلق به این قشر است که آن را بسازند و ادامه دهند تا ایران اسلامی آباد و سربلند در دنیا بدرخشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین بیان کرد: خبرگزاری ایسنا متعلق به این جوانان است که همیشه در کنار مسئولین و مدیران اطلاع رسانی درستی به جامعه داشته اند، از خداوند متعال آرزوی سلامتی و عزت برای آنها مسئلت دارم.

انتهای پیام