پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پیروزی بادران در بازی بزرگ در روز خروش خیبر / تداوم شکستهای آستارا

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پیروزی بادران در بازی بزرگ در روز خروش خیبر / تداوم شکستهای آستارا

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته با صدرنشینی مس کرمان به پایان رسید و اتفاق عجیب در این هفته عدم حضور یک تیم در زمین بود.

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته با صدرنشینی مس کرمان به پایان رسید و اتفاق عجیب در این هفته عدم حضور یک تیم در زمین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول روز گذشته با انجام 6 بازی و لغو یک بازی به پایان رسید و همانطور که قابل پیش بینی بود، مس کرمان علیرغم شکست خانگی مقابل خوشه طلایی، همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

در هفته بیست و سوم با اینکه استقلال خوزستان تیم دوم جدول نتوانست از فرصت شکست مس کرمان استفاده کرده و با پیروزی خانگی مقابل ملوان فاصله اش را با صدر جدول کاهش دهد، اما بادران یکی از تیم‌های مدعی و خوش ساختار این فصل توانست در دیداری مهم و 6 امتیازی، دیگر تیم مدعی این فصل، فجر سپاسی را در شیراز شکست داده تا با استقلال خوزستان هم امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار گیرد.

از نتایج جالب بازی‌های این هفته، پیروزی پر گل و و قاطع خیبر خرم آباد بود. خیبر که حال و روز خوبی با عبدالله ویسی دارد، با ادامه روزهای خوبش رفته رفته به بالای جدول نزدیک شده و حالا آنها با 34 امتیاز به رده پنجم رسیده‌اند تا نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داشته باشند. نماینده خرم آباد شب گذشته با نتیجه پر گل 5 بر یک قشقایی شیراز را در هم کوبید.

شهرداری آستارا که ضعیف‌ترین تیم نیم فصل دوم رقابتهاست و هنوز در نیم فصل دوم امتیاز کسب نکرده و تمام دیدارهایش را با شکست پشت سر گذاشته است، دیشب هم سنت شکنی نکرد و در دیداری خانگی مقابل تیم پایین جدولی نود ارومیه تن به شکست یک بر صفر داد تا همچنان با همان 31 امتیازی که از نیم فصل اول اندوخته در جدول حضور داشته باشد؛ اما جایگاه این تیم در هفته بیست و سوم به رده یازدهم نزول کرد.

از اتفاقات مهم این هفته، غیبت تیم انتهای جدولی گل ریحان مقابل استقلال ملاثانی بود. در حالی که استقلال ملاثانی و تیم داوری در ورزشگاه خانگی گل ریحان آماده برگزاری بازی بودند، تیم میزبان در میدان حضور پیدا نکرد و داوران نیز تشریفات لازم را به عمل آورده و سوت پایان این دیدار را زدند. انتظار می‌رود به زودی و با رای کمیته انضباطی نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود استقلال ملاثانی شود.

نتایج هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

مس کرمان صفر - خوشه طلایی ساوه یک هوادار یک - چوکا تالش صفر رایکا بابل 2 - آرمان گهر صفر فجر سپاسی یک - بادران 2 شاهین شهرداری بوشهر یک - پارس جنوبی جم یک خیبر خرم آباد 5 - قشقایی شیراز یک استقلال خوزستان صفر - ملوان انزلی صفر شهرداری آستارا صفر - نود ارومیه یک گل ریحان البرز - استقلال ملاثانی (به دلیل عدم حضور گل ریحان این بازی لغو شد)

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور در پایان هفته بیست و سوم

1- مس کرمان 42 امتیاز 2- استقلال خوزستان 38 امتیاز 3- بادران تهران 38 امتیاز 4- هوادار تهران 37 امتیاز 5- خیبر خرم آباد 34 امتیاز 6- خوشه طلایی ساوه 34 امتیاز ...... 16- چوکا تالش 23 امتیاز 17- نود ارومیه 22 امتیاز 18- گل ریحان البرز 15 امتیاز