دوشنبه 16 مهر 1403

کریمی: تغییر ماهوی در سیاست های آمریکا در قبال ایران رخ نخواهد داد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کریمی: تغییر ماهوی در سیاست های آمریکا در قبال ایران رخ نخواهد داد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا اظهار کرد: تا وقتی که شرایط مناسبی برای ما در صحنه بین المللی برای تعامل عادلانه و منصفانه فراهم نشود امکان مذاکره و تفاهمی با آمریکا وجود نخواهد داشت.

علی اکبر کریمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا خیر و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: به عقیده من راهبردها و استراتژی های دولت و هیات حاکمه آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییر محسوسی نخواهد داشت، ممکن است رییس جمهور آمریکا مسائلی جزئی به لحاظ مانورهای تبلیغاتی مطرح کند ولی به هر جهت تغییر ماهوی در سیاست های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران رخ نخواهد داد.

وی افزود: ما متقابلا در حوزه سیاست خارجی مشی سابق روشن و شفاف خودمان را مبتنی بر استکبارستیزی و حفط منافع و مصالح کشور به ویژه اقتدار و امنیت کشور در حوزه تعامل با کشورهای خارجی از جمله آمریکا دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم اراک تاکید کرد: تا وقتی که شرایط مناسبی برای ما در صحنه بین المللی برای تعامل عادلانه و منصفانه فراهم نشود امکان مذاکره و تفاهمی با آمریکا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام