سه‌شنبه 28 فروردین 1403

گفتمان نظام لیبرال دموکراسی به بن‌بست رسیده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
گفتمان نظام لیبرال دموکراسی به بن‌بست رسیده است

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ما مروج و مبلغ دین الهی هستیم و اگر همگان به رسالت خود عمل کنند ظهور محقق می‌شود، کما اینکه رهبران انقلاب اسلامی، هدف اصلی انقلاب را رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با تأسی از مهدویت عنوان کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در همایش «عهد علمی دانشگاهیان با حضرت ولی عصر (عج)» که با حضور مسئولان دانشگاهی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در دهه اخیر تعبیرهای معنی داری را از زبان نه تنها منتقدان بلکه سیاست‌ورزان آمریکایی نسبت به افول و انزوا و در نهایت فروپاشی رژیم آمریکا به گوش می‌رسد و این پایان کار لیبرال دموکراسی است. وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که همیشه وعده و نصرت الهی پابرجا بوده است و علی‌رغم همه عنادها و دشمنی‌ها، امروز آرمان شهری که تحت لوای ولایت الهی شکل بگیرد جاودان است، آرمان شهری که مردمانش منتظر ظهور هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: ما مروج و مبلغ دین الهی هستیم و اگر همگان به رسالت خود عمل کنند ظهور محقق می‌شود، کما اینکه رهبران انقلاب اسلامی، هدف اصلی انقلاب را رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با تأسی از مهدویت عنوان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تاکید کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقش دانشگاهیان و آموزش عالی ما بسیار پررنگ است چرا که با توجه به موضوع مهدویت و فلسفه انتظار می‌توانند منجر به نزدیک شدن هدف انقلاب اسلامی شوند.

*س_برچسب‌ها_س*