شنبه 14 مهر 1403

یک تن گوشت گرم بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک تن گوشت گرم بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

کرمان - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان گفت: یک تن گوشت قرمز گرم به ارزش حدود یک میلیارد ریال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به همت کانون‌های فرهنگی مساجد بین نیازمندان این استان توزیع شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی روز دوشنبه در حاشیه توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان استان کرمان افزود: بسته های گوشت بین نیازمندان شهرستان های راور، کوهبنان و زرند توسط مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد این مناطق و پایشی که قبلا توسط مراجع ذیصلاح انجام داده اند، توزیع می شود.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای طرح ملی راهکار (رزمایش ایثار، همدلی، کار و ایثار) و با هماهنگی موج مهربانی رادیو معارف و مرکز نیکوکاری رضوان کرمان و جمعیت هلال احمر استان کرمان انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان تصریح کرد: رسیدگی به اقشار آسیب دیده از کرونا و افرادی که در تنگنای معیشتی قرار دارند از اهداف اجرای این طرح در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است.

وی اظهار داشت: تهیه ماسک، مواد ضدعفونی کننده و پخت نان از جمله اقدامات انجام شده کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان در ایام کرونا است.

در بحران شیوع کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.

رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط سازمان ها، نهادها و خیرین در استان کرمان از اردیبهشت ماه آغاز شده است و همچنان با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا ادامه دارد.

*س_برچسب‌ها_س*