سه‌شنبه 17 مهر 1403

100 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
100 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: 100 بسته کمک معیشتی به همت خیران و دفتر امام جمعه بین نیازمندان و افراد متضرر از بیماری کووید 19 در این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا باتوجه به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، خانواده‌های زیادی دچار ضرر و زیان شدند.

وی اظهارداشت: دفتر امام جمعه قصرشیرین نیز در لبیک به ندای رهبری برای دستگیری از نیازمندان جامعه نسبت به اجرای طرح حمایت از نیازمندان با مشارکت خیران اقدام کرد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ما وظیفه داریم در زمان کنونی که خانواده‌های نیازمند و ضعیف با توجه به بحران کرونا آسیب دیده‌اند به آنها کمک کنیم.

وی همچنین از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی حتما در منازل خود بمانند از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند تا شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس از جامعه باشیم.

ملکی ادامه داد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مهم است و افراد ناقل نیز حتما در منازلشان بمانند چون یک فرد ناقل می‌تواند عده زیادی را به بیماری کووید 19 مبتلا کند و چه بسا باعث مرگ عزیزی شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه کاهش یافت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در استان پنج نفر بوده که با این تعداد مجموع جان باختگان به هزار و 245 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز شنبه به ایرنا افزود: این پنج نفر شامل 2 نفر در شهرستان جوانرود، یک نفر شهرستان کنگاور، یک نفر شهرستان هرسین و یک نفر شهرستان اسلام آبادغرب است. به گزارش ایرنا، در آبان ماه تعداد فوتی‌های بیماران کووید 19 در استان کرمانشاه به 24 هم رسید. محمدی همچنین گفت: در شبانه روز گذشته 61 مورد بیمار مثبت بستری و 79 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*