پنج‌شنبه 19 مهر 1403

100 جایگاه سوختگیری زنجان در مبارزه با کرونا سهیم شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
100 جایگاه سوختگیری زنجان در مبارزه با کرونا سهیم شدند

زنجان - ایرنا - مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: این شرکت سهم خود در مبارزه با شیوع کرونا را در 100 جایگاه توزیع فراورده های مایع و سی ان جی استان آغاز کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

حمدالله حبیبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از روزهای نخست شیوع کرونا، در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری به همه جایگاه‌داران توزیع فرآورده مایع و سی ان جی استان زنجان اطلاع رسانی شد تا فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت مبلغ آن در این جایگاه‌ها توسط اپراتور جایگاه انجام شود. وی تاکید کرد: جایگاه‌داران دستکش های یک بار مصرف را برای استفاده ارباب رجوع در دسترس قرار می دهند تا فرایند سوخت‌گیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود. مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در صورت نبود دستکش یکبار مصرف خود اپراتورها با در دست داشتن دستکش های یکبار مصرف مراحل سوخت گیری تا پرداخت را انجام می دهند. حبیبی به ضدعفونی های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اشاره کرده و افزود: نازل‌ها و صفحه رمز کارت سوخت، سرویس بهداشتی جایگاه های سوخت گیری به طور مستمر با محلول های مناسب ضدعفونی می شوند. وی تاکید کرد: با توجه به اینکه جایگاه های سوختگیری در داخل شهرها و جاده ها از مکانهای پرتردد است، اظهار داشت: در صورت غفلت و سهل انگاری این جایگاه ها می تواند موجب شیوع ویروس کرونا شود که بر همین اساس نیز پرداخت های مبلغ سوخت به صورت الکترونیکی و بدون دریافت وجه نقد انجام می شود. مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در بخش اداری نیز ماسک و دستکش های یکبار مصرف، محلول های ضدعفونی کننده سطوح و دست در بین کارکنان توزیع شده است. حبیبی تاکید کرد: علاوه بر این نیز سطوح و کف ساختمان اداری روزانه و مستمر با محلول های ضدعفونی مناسب به طور مستمر ضدعفونی و گندزدایی می شود. وی افزود: استان زنجان 100 جایگاه سوخت گیری فراورده های نفتی مایع و سی ان جی در سطح شهرها و جاده ها دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان تا کنون 201 نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده و 13 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*