سه‌شنبه 17 مهر 1403

18تیم در سرپل‌ذهاب در طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
18تیم در سرپل‌ذهاب در طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 18 تیم در طرح شهید سلیمانی به منظور پایش، نظارت، مراقبت و حمایت از اقشار مختلف جامعه در مواجهه با ویروس کرونا مشارکت دارند.

محبت جمالی نیا روز شنبه در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح سلامت شهید سلیمانی در محلات و صنوف سرپل ذهاب، افزود: طرح شهید سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از اول آذرماه با مشارکت بسیجیان، کادر بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در سرپل ذهاب آغاز شده و مبتنی بر برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت بوده که از سوی وزارت بهداشت درمان و سازمان بسیج مستضعفان طراحی شده و در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: از همکاری اصناف و بازاریان فعال در گروه های شغلی یک عملا با این تیم های نظارتی و مراقبتی همکاری لازم را دارند تقدیر می کنیم.

جمالی نیا اضافه کرد: همچنین کلیه ادارات شهرستان سرپل ذهاب تعطیل و ادارات خدمات رسان نیز با 50 درصد ظرفیت فعالیت می کنند و مشاغل گروه 2، سه و چهار تعطیل است.

او گفت: از مردم می خواهیم همچنان مشارکت لازم را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند و در خانه های خود بمانند و از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه کاهش یافت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در استان پنج نفر بوده که با این تعداد مجموع جان باختگان به هزار و 245 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز شنبه به ایرنا افزود: این پنج نفر شامل 2 نفر در شهرستان جوانرود، یک نفر شهرستان کنگاور، یک نفر شهرستان هرسین و یک نفر شهرستان اسلام آبادغرب است. به گزارش ایرنا، در آبان ماه تعداد فوتی های بیماران کووید 19 در استان کرمانشاه به 24 هم رسید. محمدی همچنین گفت: در شبانه روز گذشته 61 مورد بیمار مثبت بستری و 79 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*