سه‌شنبه 24 مهر 1403

2 هزار بسته کمک معیشتی بین مهاجران افغانستانی در مشهد توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزار بسته کمک معیشتی بین مهاجران افغانستانی در مشهد توزیع شد

مشهد - ایرنا - به همت اداره کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی روز چهارشنبه 2 هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی میان مهاجران افغانستانی مقیم مشهد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع این اقلام بین اقشار کم برخوردار مهاجران افغانستانی به همت اداره کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی و همکاری این نهاد و آستان قدس رضوی انجام شد.

حبیب الله آسوده افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی اهدایی شامل اقلام خوراکی مانند برنج و روغن، 2 میلیون و 500 هزار ریال است.

مسوول بنیاد خیریه کرامت متعلق به مهاجران افغانستانی در مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مراکز خیریه مهاجران افغانستانی در مشهد با این طرح همکاری داشته و علاوه بر توزیع بسته‌های کمک معیشتی، کمک‌های آستان قدس رضوی را نیز میان مهاجران توزیع می‌کنند.

ابوذر محمدی افزود: علاوه بر بنیاد خیریه کرامت، موسسات خیریه سیدالشهدا (ع) و امام جواد (ع) نیز در توزیع کمک‌های نهادهای حمایتی ایرانی و کمک‌های تدارک دیده شده توسط سایر مهاجران افغانستانی همکاری داشته و هر موسسه خیریه توزیع بسته‌های معیشتی در یک منطقه از مشهد را بر عهده دارد.

هم اکنون 320 هزار تبعه کشور افغانستان به صورت قانونی در استان خراسان رضوی سکونت دارند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*