پنج‌شنبه 19 مهر 1403

500 واحد صنفی زنجان پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
500 واحد صنفی زنجان پلمب شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در یک ماه اخیر 500 واحد صنفی به علت رعایت نکردن طرح فاصله‌گذاری و اقدام به فعالیت پلمب شدند.

سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده از 20 هزار و 155 واحد صنفی این استان بازدید به عمل آمد و به یک هزار و 970 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

وی با بیان اینکه آن دسته از صنوفی که به اخطاریه ها و تعهدات اخذ شده بی توجهی کنند نسبت به پلمب واحد متخلف اقدام خواهد شد، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروسکرونا، پلیس استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح های کنترلی و نظارتی را به صورت مستمر اجرا می کند.

سردار جهانبخش افزود: در این مدت، بیش از 2 میلیون جفت دستکش بهداشتی، 2 هزار لیتر محلول ضد عفونی و رفع آلودگی و چهار هزار و 200 عدد ماسک احتکار شده از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

وی، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس زنجان در طرح مقابله با ویروس کرونا است.

سردار جهانبخش بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی و تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه‌کنی ویروسکرونا تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدام لازم از سوی پلیس این استان صورت گیرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*