شنبه 29 اردیبهشت 1403

62 سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
62 سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار توزیع شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - جانشین فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار از توزیع 62 سری جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان در اجرای رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حمید رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی این جهیزیه را در مجموع 6 میلیارد و 200 میلیون ریال ذکرکرد و گفت: این کالاها شامل یخچال، فرش، اجاق گاز و دیگر کالاهای ضروری است که با

همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و با حضور امام جمعه بین نوعروسان نیازمند رشتخوار توزیع شد. وی افزود: زوج‌های جوان که به دلیل ناتوانی مالی و عدم تامین جهیزیه لازم، تاکنون موفق به آغاز زندگی مشترک نشدند، در اولویت اجرای این طرح قرار دارند که به مرور بین آنان توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار ترویج زندگی ایرانی اسلامی را یکی از مهمترین اهداف تامین جهیزیه نوعروسان دانست و ادامه داد: رزمایش سراسری کمک مومنانه سند افتخار فرهنگ ایرانی اسلامی در مدیریت بحران‌هایی مانند شیوع کروناست. شهرستان رشتخوار با 65 هزار نفر جمعیت در 209 کیلومتری مشهد واقع است و از زمان همه‌گیری ویروس کرونا در اجرای رزمایش کمک مومنانه، بیش‌از 20 میلیارد ریال به آسیب دیدگان این بیماری در این شهرستان کمک شده است.

*س_برچسب‌ها_س*