چهارشنبه 18 مهر 1403

9800 بسته معیشتی بین نیازمندان غیرمددجو کرمانشاهی توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

کرمانشاه - ایرنا - 9 هزار و 800 بسته معیشتی و غذایی در سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیابت از همه شهدای کرمانشاه توسط خیرین بین نیازمندان غیرمددجو این استان روز چهارشنبه توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا؛ تاکنون بیش از 100 هزار بسته و سبد غذایی با کمک خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان توزیع شده است. سرهنگ مجتبی بیاتی گفت: تاکنون 2 مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرا شده و این سومین مرحله است و انشاالله به کمک خیرین بزودی چهار مرحله از رزمایش راه اندازی خواهد شد و این کمک ها ادامه می یابد. او با تاکید به اینک بسته های غذایی شامل؛ برنج، روغن، چهارگرم کیلو گوشت مرغ، خرما، ماکارونی، رب و اقلام ضروری است ارزش هر سبد غذایی را حدود 300 هزار تومان اعلام کرد. بیاتی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی کاملی از خانوارهای نیازمند غیرمددجو استان گردآوری شده است، گفت: باتوجه به تهیه این بانک اطلاعاتی همه بسته های غذایی هدفمند توزیع می شود و امیدواریم به هر خانوار حداقل یک نوبت سبد معیشتی برسد. رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 141 هزار و 591 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 56 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 7 هزار و 564 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم خرداد) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی 2 هزار و 80 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، 412 مورد بستری و هزار و 668 (80 درصد) نفر از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید - 19 در کشور به 141 هزار و 591 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*