چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: 20 درصد از کارگاه‌های فعال در این استان به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز و زیرزمینی به‌نوعی مرتکب فرار بیمه‌ای می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مدیر نخبگان و رسانه معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: جشنواره کاج در سه بخش چندرسانه ای، ادبی - هنری و بخش ویژه پذیرای آثار هنرمندان و فعالان اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - والدین در این شرایط که دانش‌آموزان به دلیل کرونا مجبور به استفاده از فضای مجازی برای آموزش هستند، باید حواسشان به چالش‌هایی که در این فضا برای فرزندان رخ می‌دهد، باشد و در صورت بروز مشکل با ایجاد فضایی امن، به بیان مشکلات آنها گوش دهند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید براینکه نقش رده های اجتماعی پلیس در تحرک و تحول نیروی انتظامی محوری است، گفت: لزوم پایدارسازی امنیت ایجاب می کند پلیس میزان اشرافیت اجتماعی خود بر تحولات جامعه را ارتقاء و به روز کند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: ارتقای فرهنگ حقوقی آحاد مردم کاهش انواع جرایم در سطح جامعه را سبب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس استان خبر داد و گفت: 30 هزار دانش‌آموز قزوینی در امر پیشگیری و مراقبت از همسالان خود در برابر آسیب‌های اجتماعی عضو یاریگران زندگی هستند.

خبرگزاری ایسنا

نخستین مرکز بهاران ویژه زنان معتاد بهبود یافته با همکاری مشترک شهرداری تهران و سپاه حضرت محمد (ع) افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان تهران و هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (چهارشنبه) در خصوص مسایل و مشکلات کلان شهر تهران به ویژه مشکلات مرتبط با مسایل بودجه‌ای، زیرساخت‌های شهری، اصلاح ساختار شورا و اعتبارات مورد نیاز برای موضوع کاهش آلودگی هوای پایتخت در مجلس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - هرمزگانی که در آغاز شیوع ویروس مرگبار کرونا، از جمله استان هایی با وضعیت سفید و زرد بود، امروز در نتیجه بی توجهی به رعایت پروتکلهای بهداشتی و عادی سازی شرایط از سوی برخی ها، در آستانه ورود به پیک سوم قرار دارد و زنگ خطر آن در سراسر این استان به گوش می رسد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - همگرایی و همدلی اجتماعی ریشه‌دار در فرهنگ ایرانی در توفان فردگرایی مدرن شدن دچار ضعف و لغزش شده است. شاید مهمترین ضرورت فرهنگ عمومی حاکم بر جامعه امروز تقویت درک متقابل و توجه به همنوع است تا پیشگیری و مانعی جدی در برابر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان یک نفر سارق حرفه‌ای طلا و وسایل منزل در مدت کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس گروه بین المللی طرح سلامت بیدار دل کشور اعلام کرد: به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ستاد طرح سلامت بیدار دل فرهنگیان استان البرز تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: سند مربوط به دو دهه آینده حوزه تنظیم شده است که بیش از یکهزار ایده و طرح برای آنها مورد توجه واقع شد برنامه داخلی مدیریت حوزه نیز با 900 طرح تنظیم شده که در انتظار تایید شورای عالی حوزه می باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس گروه بین المللی طرح سلامت بیدار دل کشورگفت: فرهنگیان استان البرز در اجرای طرح جامعه سلامت بیدار دل مشارکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: احقاق حقوق کودکان، نیازمند اجرای صحیح و دقیق قانون توسط دستگاه های متولی در لرستان است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش مازندران گفت که اعضای تشکل دانش‌آموزی یاریگران زندگی استان امسال با توجه به شرایط کرونایی فعالیتشان را در شبکه شاد شروع کرده‌اند.