شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به خلا قانونی مدیریت پسماندهای پرتوزا پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصدومیت هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در جریان رقابت‌های یورو 2024، اتحادیه فوتبال اروپا را مجبور به پرداخت غرامت به باشگاه کاتالان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

فابین رویز تایید کرد که تصمیمی برای ترک پاری سن ژرمن ندارد و در این باشگاه ماندگار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه فوتبال اروپا بابت مصدومیت اخیر پدری در جریان بازی تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، ملزم به پرداخت غرامت به باشگاه بارسلونا شده است. پدری در نتیجه تکل سنگین تونی کروس که البته بابت آن عذرخواهی کرد، 4 تا 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب احتمالاً هفته اول لالیگا را از دست خواهد داد. مطابق قوانین فیفا، اگر...

وب‌گاه فرارو

ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه در مجموع بیشتر از بازیکنان اسپانیاست. اما آیا این موضوع باعث برتری خروس‌ها برابر لاروخا در بازی نخست دور نیمه‌نهایی می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو

مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک در گروه‌های 4 گانه به پایان رسید و تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا، یونان و پورتوریکو، 4 سهمیه باقیمانده را به نام خود ثبت کردند. نتایج دیدار‌های روز پایانی مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک به شرح زیر است: اسپانیا 86 - باهاما 78 لیتوانی 68 - پورتوریکو 79 کرواسی 69 - یونان 80 لتونی 69 - برزیل 94 بسکتبال المپیک 2024 پاریس پیش از این، حضور تیم‌های ملی بسکتبال...

وب‌گاه ورزش سه

دنی اولمو که کشف یولیان ناگلزمان در لایپزیش بود از دلایل اصلی حذف تیم ملی آلمان در یورو 2024 شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، براساس یافته‌های نظرسنجی ARD-DeutschlandTREND، حتی یک نفر از شهروندان این کشور که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، از عملکرد دولت اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان رضایت کامل ندارد. آلمان هم‌اکنون تحت رهبری ائتلاف موسوم به «چراغ راهنمایی» متشکل از حزب سوسیال دموکرات به رهبری شولتز، دموکرات آزاد و سبز‌ها اداره می‌شود. براساس این نظرسنجی،...

خبرگزاری تسنیم

مصدومیت هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در جریان رقابت‌های یورو 2024، اتحادیه فوتبال اروپا را مجبور به پرداخت غرامت به باشگاه کاتالان کرده است.

خبرگزاری مهر

گروه‌بندی 12 تیم حاضر در مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک در حالی نهایی و کامل شد که جای تیم ملی ایران در یکی از سه گروه مقدماتی این رقابت‌ها خالی است.

وب‌گاه ورزش سه

جنجال پنالتی اعلام نشده برای تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 هنوز ادامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، جنجال جالبی را با انجام جراحی و خدمات زیبایی ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از خودروسازان برجسته آلمان مانند فولکس واگن و بی‌ام‌و نسبت به تأثیر نامطلوب تعرفه‌های جدید اتحادیه اروپا بر رقابت‌پذیری صنعت خودروسازی این اتحادیه و همچنین فعالیت‌های خود در چین هشدار داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

ستاره پیشین ژرمن‌ها با وجود امضای طومار 300 هزار نفری هواداران فوتبال این کشور از داور بازی با اسپانیا حمایت کرد.