شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - هم‌تیمی سابق فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از راز او برای بازی کردن حتی پس از 39 سالگی پرده برداشت!

وب‌گاه گسترش

در هفته دوم ماه جولای، بیت کوین با ترس از ادامه کاهش قیمت مواجه است. پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 4 ماه گذشته، بسیاری از سرمایه‌گذاران در ضرر قرار گرفته‌اند و این موضوع باعث ایجاد چالش در پیش‌بینی آینده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

یوشوا کیمیش با انتشار پستی احساسی، به حذف تیم ملی آلمان از یورو 2024 واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسپانیا بعد از پیروزی دراماتیک مقابل آلمان فردا شب در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 به مصاف فرانسه می‌رود. رودری، ستاره منچسترسیتی، امروز به همراه سرمربی لاروخا در یک نشست خبری شرکت کرد تا درباره بازی فردا با فرانسه توضیح بدهد. او از پاسخ دادن به سوال‌هایی درباره علت تعویض‌های دلافوئنته مقابل آلمان که می‌توانست کار را برای اسپانیا گره بزند خودداری کرد...

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال ترکیه و مریح دمیرال در طول مسابقات یورو 2024 تلاش بی‌ثمری کردند تا در دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) به محرومیت دو جلسه‌ای مدافع به دلیل سلام نظامی گرگ اعتراض کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یاسین موسی‌خانی، بوکسور جوان همدانی، در حین مسابقه آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، به احتمال زیاد آخرین دوره حضور خود در رقابت‌های یورو را تجربه کرد و در آستانه 39 سالگی، دوران حرفه‌ای او به زودی به پایان خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که او در جام جهانی 2026 حضور خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس شنیده شد اما حالا اوضاع به نحو دیگری به پیش می رود. گفتنی است که برخی بازیکنان پرسپولیس با بازگشت رامین مشکل دارند و مخالفت خود را به باشگاه اعلام کردند. از سوی دیگر ستاره سابق سپاهان در لیست استقلال نیز قرار دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که خود رامین نیز مایل به این انتقال است و در صورت درخواست جواد نکونام، اتفاق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

موفقیت تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی، شاید به لطف یک مربی تنفس که به صورت پاره وقت، دی‌جی رادیو 1 بی‌بی‌سی هم هست، رقم خورده باشد.

وب‌گاه ورزش سه

موفقیت تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی، شاید به لطف یک مربی تنفس که به صورت پاره وقت، دی‌جی رادیو 1 بی‌بی‌سی هم هست، رقم خورده باشد.

وب‌گاه ورزش سه

یان رایت می‌گوید که پیش از دیدار نیمه‌نهایی یورو 2024 در روز چهارشنبه مقابل هلند، نگران یکی از ستاره‌های انگلیس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پدری به دلیل تکل خشن تونی کروس، بین 4 تا 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود و بارسلونا می‌تواند مبلغی در حدود 300 هزار یورو از یوفا غرامت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد احضار اخیر لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در جریان رقابت‌های یورو 2024، از رضایت او نسبت به انتقال قریب الوقوع ریکاردو کالافیوری به آرسنال، غول لیگ برتر انگلیس، حکایت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به انتخاب فلیکس زوایر به عنوان قاضی دیدار انگلیس - هلند، احضار نظر جنجالی جود بلینگام در مورد این داور، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

رودری، ستاره اسپانیا، در نشست خبری بازی با فرانسه گفت اسپانیا از هیچ تیمی نمی‌ترسد و می‌تواند هر حریفی را شکست بدهد.