شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

ناچو فرناندز، مدافع اسپانیا، امیدوار است آن‌ها تاکتیکی که مقابل تمام تیم‌ها داشته‌اند را مقابل فرانسه هم اعمال کنند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستین کارمبئو می‌گوید فرانسه از اسپانیا نمی‌ترسد و کیلیان امباپه فرداشب سناریوی زین‌الدین زیدان را تکرار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر مجارستان که به چین سفر کرده است، گفت: اروپایی‌ها در مناقشه اوکراین نباید از سیاست‌های آمریکا پیروی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی اسپانیا امروز تمرین ویژه‌ای را پشت درهای بسته و با حضور اندک هواداران دستچین‌شده برگزار کرد تا برای بازی بزرگ مقابل فرانسه آماده شود.

وب‌گاه ورزش سه

اولی هوینس، رئیس افتخاری و مرد قدرتمند بایرن مونیخ، درباره شکست پر حرف و حدیث تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا صحبت کرد.

وب‌گاه تابناک

داور انگلیسی بازی آلمان و اسپانیا که یک پنالتی مشکوک برای آلمان را سوت نزد، 80 دقیقه بعد از اتمام بازی با یک ون مرسدس به سرعت ورزشگاه را ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایان رافت پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به مسابقات یورو قهرمانی جام ملتهای اروپا گفت: من مسابقات یورو را پیگیری می کنم سطح بازی ها و کیفیت اش خوب است. همه چی ایده آل پیش می رود. ولی انتظار داشتم عدالت رعایت می شد و پنالتی آلمان برابر اسپانیا را داور می گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

فیلیپ لام، اسطوره آلمان، می‌گوید تیم ملی کشورش بازیکنان با استعدادی دارد که می‌توانند در آینده هم خیلی مفید باشند.

خبرگزاری دانشجو

هواداران تیم آلمان بابت اشتباه داوری در بازی مقابل اسپانیا یک کمپین تکرار بازی راه انداخته‌اند. پس از آن که آنتونی تیلور، داور بازی آلمان - اسپانیا برخورد شوت موسیالا به دست کوکوریا را هند تشخیص نداد، هواداران آلمان به شدت ناراحت شدند و این مساله را در حذف تیم‌شان تاثیرگذار دانستند. هرچند که طبق قوانین جدید فیفا، بسیاری از کارشناسان تصمیم داور را صحیح دانستند. در این زمینه رسانه سان...

وب‌گاه خبر آنلاین

دو سرمربی اسبق استقلال به احتمال فراوان فینال جام ملت‌های اروپا را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج غافلگیرکننده انتخابات فرانسه با پیشروی ائتلاف چپ‌گرایان در این کشور سبب شد سهام با افت مواجه شده و یورو تضعیف شود.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین آرسنال می‌گوید به تیم ملی انگلیس در یورو 2024 اهمیتی نمی‌دهد و از فوتبال شاداب اسپانیایی‌ها تمجید کرد.

خبرگزاری دانشجو

کیلیان امباپه علی رغم نمایش نا امید کننده که در یورو 2024 به ثبت رسانده، عنوان سریع‌ترین بازیکن را به نام خود زد.

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیا، اعلام کرد که به خداحافظی از بازی‌های ملی بعد از رقابت‌های یورو 2024 فکر می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

مجید جلالی در نشست خبری که امروز دوشنبه 18 تیر در مرکز ملی فوتبال انجام شد، اظهار داشت: من حدود 8 ماه است که در این سمت فعالیت می کنم. جایگاه مدیریت و توسعه یک موضوع جدیدی است که فیفا به کشورهای عضو تاکید کرده که این بخش در فدراسیون ها وجود داشته باشد. موضوعات فنی زیر مجموعه تکنیکال دایرکتور خواهد بود. او ادامه داد: هویت تکنیکال دایرکتور در اساسنامه فدراسیون نیست و باید به آن جایگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر شنیده‌ها عباس عراقچی محتمل‌ترین گزینه وزارت امور خارجه دولت چهاردهم است. سید عباس عراقچی تحصیلاتش را با رشته روابط بین الملل در دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه شروع کرد و کارشناسی ارشد را در رشته علوم سیاسی در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران خواند. سپس مدرک دکترای خود را در رشته اندیشه‌های سیاسی از دانشگاه کنت انگلستان دریافت کرد. عراقچی که در حال حاضر دبیر...