شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین بازی نیمه نهایی یورو 2024 امروز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

اسپانیایی‌ها به‌خوبی می‌دانند وقتی قرار است مقابل تیمی بازی کنند که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد و در سال‌های اخیر هم باثبا‌ت‌ترین تیم اروپا بوده، نباید زودتر از موعد جشن قهرمانی بگیرند

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی موفق تیم ملی سوئیس به جدیدترین کاندیدای حضور روی نیمکت الاتحاد تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی با «خیمه‌شب‌بازی خواندن انتخاب پزشکیان» و توهین به ملت ایران نوشت: «در آن سال وقتی که حسن روحانی با وعده تغییر به ریاست‌جمهوری رسید، علاوه‌بر کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزرای خارجه آلمان و ایتالیا پیروزی‌اش را تبریک گفتند و وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه‌ای به سوی دولت او دست دوستی دراز کرد. خیلی زود وزارت...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد محمد الامین عموره مهاجم الجزایری سن ژیلواز بلژیک را به خدمت گرفته است.

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا برای رسیدن به فینال جام ملت های اروپا در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا یکی از جذابترین دیدارهای این دوره را به نمایش بگذارند.

خبرگزاری مهر

وزنه‌برداری ایران که اکثر حضورهایش در المپیک با مدال آوری و درخشش برخی ملی‌پوشان همراه بوده، هر چند این بار با نفرات کم تعدادی راهی پاریس می شود اما امیدوار است با دست پر به کشور برگردد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) داور بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2024 را با وجود برخی اتهامات تغییر نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمارهای اداره آمار فدرال المان، نشان داد که صادرات آلمان در ماه مه به دلیل تقاضای ضعیف چین، ایالات‌متحده و کشورهای اروپایی بیش از حد انتظار کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارهای اداره آمار فدرال المان، نشان داد که صادرات آلمان در ماه مه به دلیل تقاضای ضعیف چین، ایالات‌متحده و کشورهای اروپایی بیش از حد انتظار کاهش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس می‌گوید: هنوز هیچ‌یک از رهبران یا مقام‌های وزارت خارجه کشورهای غربی برای پزشکیان پیام تبریکی ارسال نکرده‌اند. اگرچه این وضعیت شبیه به سه سال پیش است، اما هیچ شباهتی به سال 1392 ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارین کنایسل وزیر خارجه سابق اتریش با پیش بینی اینکه در آینده نزدیک قدرت خرید مردم فرانسه کاهش یافته و خشم و ناامیدی آنها تشدید خواهد شد، اظهار کرد: این کشور ممکن است با یک بحران اجتماعی - اقتصادی عمیق مواجه شود که فرانسه را شبیه آلمان قبل از ظهور هیتلر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارین کنایسل وزیر خارجه سابق اتریش وضعیت فرانسه کنونی را با بحران آلمان قبل از ظهور آدولف هیتلر مقایسه کرد و گفت: روزهای سخت هرج و مرج در فرانسه در راه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

فروش بیت کوین‌های دولت آلمان و بازپرداخت‌های صرافی Mt. Gox باعث ضربه سختی به بازار کریپتو شده است و احتمالاً این وضعیت ادامه خواهد داشت.