شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحریم‌های بانکی هزینه صادرات به عراق را 20 تا 25 درصد افزایش داده و صورت تداوم این مشکل شاهد از دست دادن این بازار مهم در ماه‌های آینده خواهیم بود. رییس اتاق بازرگانی ایران با اعلام این خبر گفت عدم استفاده از سیستم بانکی، قیمت محصولات صادراتی را افزایش داده و موجب شده تا صادرات به عراق را در معرض خطر قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون با اشاره به «مخالفت شدید» آمریکا و آلمان در رابطه با دعوت از اوکراین برای ملحق شدن به ائتلاف ناتو، اظهار داشت: در نهایت، این تصمیم متحدین خواهد بود که از اوکراین برای پیوستن به ناتو دعوت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست اعضای مجمع کارآفرینان ایران با حضور محمدجواد ظریف روز سه شنبه (19 تیرماه 1403) با هدف مشارکت در انتخاب تیم اقتصادی دولت چهاردهم در محل مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

حالا فقط سه بازی از بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال ملی اروپا باقی مانده است. مسابقات یورو 2024 به نیمه‌نهایی رسید و دو بازی این مرحله فردا و پس‌فردا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

بعد از انصراف کشتی روسیه از شرکت در بازی‌های المپیک، اتحادیه جهانی تکلیف 8 سهمیه المپیک را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، اسطوره بازنشسته آلمان، در مصاحبه‌ای مفصل درباره پایان زندگی فوتبالی‌اش صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

صحبتهای سرمربی تیم ملی اسپانیا و پیشنهاد او برای تغییر قوانین فوتبال خبرساز شده و مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته و نوشت که این حزب به دنبال بررسی دیگر اقدامات محدودکننده علیه آنچه «سازمان‌های دولتی مرتبط با تروریسم» می‌خواند، است. یک رسانه انگلیسی به بررسی موضع حزب حاکم (کارگر) انگلیس درباره موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی پرداخته...

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری سی‌بی‌اس در گزارشی اعلام کرد که شرکت فضایی اسپیس ایکس که متعلق به ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی است، روز دوشنبه اولین ماهواره مخابراتی ساخت ترکیه را به فضا پرتاب کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

مارکوس بابل شدیدا از نیکلاس زوله به خاطر اضافه وزنش در مقطع پایانی فصل گذشته انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آلمان ده سال پیش در تاریخ 8 جولای (دیروز) برزیل را 7-1 شکست داد و این به لطف ایده های یک مربی باتجربه سوئیسی ممکن شد، با یک پیاده روی شبانه در ساحل.

وب‌گاه فرارو

کریگ بلیمی که سابقه بازی برای لیورپول و نیوکسل را دارد، جانشین راب پیج روی نیمکت تیم ملی ولز شد.

وب‌گاه ورزش سه

کریگ بلیمی که سابقه بازی برای لیورپول و نیوکسل را دارد، جانشین راب پیج روی نیمکت تیم ملی ولز شد.

وب‌گاه ورزش سه

توماس هسلر که یک چهره دوست داشتنی برای علاقمندان به فوتبال در آلمان و همینطور ایران است، پس از دو سال وقفه در کار مربیگری بار دیگر در زمین فوتبال دیده شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال آلمان یکی از تیم هایی است که با بلندپروازی خاصی در این تورنمنت حاضر خواهد شد.