شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری مهر

سامیار عبدلی که سهمیه اعطایی فدراسیون جهانی شنا برای حضور در بازی های المپیک را از آن خود کرده است تا زمان این بازی ها در آلمان پیگیری تمریناتش خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروساز آلمانی پورشه اعلام کرد که تحویل خودروهای جهانی در نیمه اول سال 7 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2023 کاهش داشته است که عمدتاً ناشی از کاهش 33 درصدی سالانه در چین بوده است.

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتبال هلند و انگلیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های اروپا شامگاه چهارشنبه رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا حریف اسپانیا در فینال مشخص شود.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس هامبورگ برای اسکورت اشیای با ارزش بانک مرکزی آلمان از خودروهای مرسدس - بنز S500 Guard با سطح حفاظت VR7 استفاده می‌کند. سه دستگاه از این خودروهای یکسان با پلاک‌های دولتی "HH 7410"، "HH 7411" و "HH 7412" وجود داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در زمانی که خودرو مرسدس بنز مدل 2007 در کشور آلمان اسقاط می‌شود، اما کشور ایران او را به عنوان خودرویی لوکس و گران از او مراقبت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در طول قرن بیستم بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان در قالب آزمایش های انبوه انسانی درد وحشتناکی را بر شهروندان خود تحمیل کردند. کم‌تر از صد سال پیش آلمان نازی امپراتوری ژاپن، اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده همگی در حال انجام آزمایش هایی بودند که هر کدام انگیزه‌های بیمارگونه خود را داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش آمریکا هفته گذشته از بیم «حملات خرابکارانه بازیگران مورد حمایت روسیه» علیه نظامیان و تاسیسات نظامی این کشور، وضعیت هشدار در پایگاه‌های خود در اروپا را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا و گروهی از متحدانش اعلام کردند که پنج سامانه دیگر ضد هوایی به اوکراین ارسال می‌کنند و در ماه‌های آینده نیز ده‌ها سامانه تاکتیکی ضد هوایی به این کشور تحویل خواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران آمریکا، هلند، آلمان، ایتالیا، رومانی و اوکراین بامداد چهارشنبه در بیانیه مشترکی که در تارنمای کاخ سفید منتشر شد، اعلام کردند: ما متعهد هستیم که کمک‌های دفاع هوایی بیشتری به اوکراین بدهیم تا در مقابل تهاجم مداوم روسیه از خود دفاع کند.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف پیش‌بینی‌ها، اسپانیا با هدایت لوئیس دلا فوئنته با سپری کردن یک تورنمنت تاریخی به فینال یورو 2024 رسیدند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به گزارش تحلیلگران صرافی بیتفینکس (BitFinex)، بیت کوین پس از مواجهه با فشار فروش قوی در ماه ژوئن، به احتمال زیاد به کف محلی خود رسیده است. قیمت بیت کوین در تاریخ 3 جولای (13 تیر) به زیر محدوده 120 روزه کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

دامغان - رییس اداره میراث فرهنگی دامغان از اقامت 100 گردشگر خارجی از کشورهای فرانسه، هلند و... در بوم‌گردی‌های شهرستان طی سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر فرانسه، اولین فینالیست یورو 2024 لقب گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی پاکدل که به تازگی مصاحبه ای با عادل فردوسی پور انجام داده حین مصاحبه متوجه نسبت فامیلی عجیبی با یکدیگر شدند.