شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، در بازی نیمه نهایی یورو 2024 مقابل فرانسه، این فرصت را دارد که خود را به جمع 3 گلزن برتر تاریخ تیم ملی اسپانیا برساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه قضایی این رژیم دوم دسامبر (12 آذر) را به عنوان موعد محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تعیین کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه نسبت به دخالت مسئولین رسمی اسرائیلی در انتخابات پارلمانی کشورش به نتانیاهو اعتراض کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب رسمی تیمهای ملی اسپانیا و فرانسه برای دیدار امشب دو تیم در نیمه‌نهایی یورو اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از زمان جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد در ماه دسامبر (آذرماه) خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چهره نخستین تیم فینالیست جام ملت‌های اروپا امشب و پس از تقابل فرانسه و اسپانیا مشخص خواهد شد. دو تیم پرافتخار جام، تنها یک پیروزی با رسیدن به فینال فاصله دارند و نبرد امشب مونیخ، چهره یک نیم فینالیست را مشخص می‌کند. اسپانیا با لوییس دلافوئنته با شکست دادن آلمان میزبان در دقایق پایانی رقابت مرحله یک‌چهارم نهایی، به تنها تیم مسابقات بدل شده که در هر...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هلند نشست خبری رونالد کومان و ناتان آکه در آستانه بازی با انگلیس را به دلیل مسدود شدن خط راه‌آهن در آلمان لغو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست اعضای مجمع کارآفرینان ایران با حضور محمدجواد ظریف روز سه شنبه (19 تیرماه 1403) با هدف مشارکت در انتخاب تیم اقتصادی دولت چهاردهم در محل مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

دانیله اورساتو، داور سرشناس ایتالیایی، که انتظار می‌رفت با قضاوت فینال یورو 2024 به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد، به طور غیرمنتظره‌ای از داوری هر دو نیمه‌نهایی و دیدار نهایی کنار گذاشته شد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رسمی باشگاه اینتر، یوسیپ مارتینز، دروازه‌بان اسپانیایی با قراردادی پنج ساله از جنوا به نراتزوری پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ ملت‌های سال آینده با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واشنگتن از خرید مین‌های دریایی توسط کشورهای حاشیه دریای بالتیک خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس، اسطوره آلمان، می‌گوید اگر مهاجمان فرانسه خودخواهی را کنار بگذارند مقابل اسپانیا برنده می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظریف با بیان اینکه متاسفانه تعدادی در کشور منافعی دارند که اجازه تغییر وضعیت موجود را نمی دهند، افزود: ما چاره ای غیر از مقابله با منافع این افراد نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در آستانه نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این ائتلاف نظامی گفت: آمریکا و آلمان مخالفان اصلی پیوستن اوکراین به ناتو هستند.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های آلمانی می‌گویند تونی کروس احتمالا به زودی به فدراسیون فوتبال آلمان پیوسته و پستی در مدیریت تیم ملی این کشور به عهده می‌گیرد.