چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره سراسری جهادگران، ویژه دانشجویان جهادگر از سوی معاونت جهادی سازمان بسیج دانشجویی برگزارمی شود. بر اساس این گزارش، این جشنواره در دو بخش تخصصی و هنری برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا 30 آذر ماه است. بخش تخصصی شامل گسترش گفتمان جهادی در بین مردم، شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های مردمی، ایجاد تشکیلات جهادی موفق، همچنین در بخش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه تحقیقی کشف کرد که تماس مزمن با بقایای دود سیگار (دود سیگار دست سوم) موجب افزایش نشانگرهای زیستی مربوط به صدمات به دی‌ان‌ای و پروتئین‌ها می شود و این نشانگرها حتی پس از پایان توقف تماس هم بالا باقی می‌مانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با تاکید بر اهتمام اساتید دانشگاه‌ها بر ایفای نقش تربیتی خود در دانشگاه‌ها، گفت: برخی اساتید، کمتر به نقش هدایتگری خود توجه می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند. این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام حدود 54 هزار داوطلب در آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1402 تاکنون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با حضور اعضای این کانون و با موضوع انتخاب هیئت مدیره تشکیل شد تا زمینه برای شکل‌گیری ساختار مدیریتی و حمایتی از ارتباط دانش و بازار این حوزه فراهم شود. با حضور محمد حسین بهشتی معاون نو آوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و عبدالرضا مجدالدین مدیر کل دفتر هماهنگی...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای گفت: در حال حاضر 157 آموزشگاه آزاد این استان در 26 رشته و 140 حرفه به علاقه‌مندان رشته‌های فنی و حرفه‌ای آموزش ارایه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و کردستان را منصوب کرد.