چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت امیر پاشا طباییان، مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت بیان کرد: تعامل سازنده بین نظام‌های دانشگاهی و ارائه خدمات سلامت، تلفیق دو حوزه نظری و عملی برای تبادل تجارب و اندیشه‌های سازنده همه ذینفعان است. طباییان اظهار کرد: ارزیابی و تضمین کیفیت، به عنوان مسیر طلایی برای ایفای نقش تاثیر گذار نظام های دانشگاهی...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مبلغین را ضروری عنوان کرد و گفت: باید بنیه علمی روحانیونی که در امر تبلیغ فعالیت می‌کنند تقویت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور، مهدی شهبازی با بیان اینکه رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور در نشست اخیر با رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها تاکید داشتند، گفت: منظور از استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها این است که دانشگاه‌ها خودشان از عهده مدیریت و رفع نیاز‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی ضمن تسلیت شهادت دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد، اعلام کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که چشم دیدن اتحاد و عزت دانشگاهیان را ندارند، همواره این قشر پرافتخار را پشتوانه‌ای عظیم برای دستیابی به افتخارات و پیشرفت‌های جهانی می‌دانند.

خبرگزاری مهر

دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور گفت: در گفت‌وگو با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مقرر شد امسال یک ردیف جداگانه برای دانشگاه‌های برتر اختصاص پیدا کند.

خبرگزاری مهر

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه ای به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور درباره درخواست‌های رؤسا در زمینه بودجه‌ریزی برای دانشگاه‌، گفت: در گفت‌وگو با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مقرر شد امسال یک ردیف بودجه جداگانه برای دانشگاه‌های برتر اختصاص پیدا کند.