چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران درباره روند تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران برای ساخت آزمایشگاه مرکزی و تجهیز و نوسازی سایر آزمایشگاه‌های دانشگاه توضیح داد.

خبرگزاری مهر

شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیاری از فرآیند‌های صنعتی بزرگ تنها می‌توانند به کمک کاتالیست انجام شوند. امروزه بیش از 85 درصد مواد شیمیایی در فرآیند تولیدشان حداقل یک مرحله‌ی کاتالیستی دارند. کاتالیست‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق فرآیند‌های شیمیایی و محصولات، سهمی 20 تا 30 درصدی در تولید ناخالص ملی دارند. ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از ثبت نام 533 نفر دانشجو از مقاطع مختلف تحصیلی برای شرکت در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: بعد از مرحله داوری در دانشگاه، برگزیدگان دانشگاهی به مرحله داوری کشوری راه می‌یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی غلامی، عضو هیات مدیره شرکت فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس با اشاره به این که اپلیکیشن اینوگام، در واقع مجموعه‌ای از چند نرم افزار اعتبارحسابی مختلف است، گفت: اینوگام با انجام فعالیت‌های ورزشی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و حتی شرکت در رویداد‌های ورزشی تعریف شده، امتیاز‌هایی در قالب امتیاز به حساب کاربری افراد تخصیص...

خبرگزاری مهر

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: در مجموع 533 نفر در 7 مقطع تحصیلی در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه ثبت‌نام کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم ثبت اختراع در جهان شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در نشست شورای دانشگاه تهران درباره ارتقای امکانات رفاهی برای دانشگاهیان دانشگاه تهران، به ساخت مجموعه تفریحی در جوار پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: مجموعه هتل کاسپین متعلق به دانشگاه تهران است که در طول 30 سال گذشته نیمه‌کاره مانده بود. این مجموعه شامل 50 اتاق هتلی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. وی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان چشم‌های کوچکی را در ظروف آزمایشگاهی رشد دادند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها دلیل ایجاد بیماری نشانگان آشِر را بفهمند. بیماری نشانگان آشِر باعث نابینایی و ناشنوایی افراد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج دانشجویی در پیامی اعلام کرد: بی شک زمینه اقتدار، امنیت و پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون با نثار خون پاک و مطهر جوانان و دانشجویان فراهم شد.