چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و کردستان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرسه زمستانی در قالب دوره آنلاین و تعاملی هشت روزه به منظور ارتقای ظرفیت‌های علمی و فناورانه دانشجویان گروه پنج دانشگاه صنعتی کشور (یوتی‌فایو) و علاقه‌مند به حوزه‌های مرتبط فاوا آذرماه 1401 توسط دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا در اطلاعیه‌ای از برگزاری جشن بزرگ دانش آموختگی این دانشگاه خبر داد. بر اساس این گزارش، مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشن 10 آذر 1401 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، «شیوه‌نامه اجرایی سومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی» را ابلاغ کرد. در این شیوه نامه که توسط فرزاد جهان بین ابلاغ شده، آمده است: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در نظر دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ایجاد محیط سالم برای شکل گیری بحث‌های تخصصی و پاسخ به...

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه های شهید مدنی آذربایجان و کردستان را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 9"" توسط گروه فناوری اطلاعات شریف "Sharif ICT Group" با همکاری و حمایت دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها و ایجاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امضای یادداشت تفاهم همکاری مکمل بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا در زمینه‌های علمی، آموزش دانشگاهی، تحقیقاتی و فناوری همچنین گرامیداشت هفته ترویج علم از جمله مهم‌ترین رویدادهای حوزه آموزش عالی در سومین هفته دومین ماه پاییز بودند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: دشمن موفقیت خود را در کشاندن اغتشاشات و ناامنی‌ها به داخل دانشگاه‌ها می بیند و تلاش دارد دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق رفاه دانشجویان با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، «شیوه‌نامه اجرایی سومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا دلیری در حاشیه همایش ملی رونمایی از گزارش سالیانه زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه قانون جهش تولید دانش‌بنیان به شرکت‌ها و صنایع بزرگ، ابراز امیدواری کرد که با تزریق منابع مالی پیش‌بینی شده در این قانون، صنابع بزرگ بتوانند در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده پردازی در حوزه‌های فناوری، گام بردارند. وی در خصوص...