دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شماری از روسای پارک‌های علم و فناوری در نشستی با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه درمورد تسهیل محصولات فناورانه ایرانی، رایزنی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم در مورد وضعیت سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) پس از گذشت 6 ماه از رونمایی آزمایشی آن گفت: تاکنون 4700 ایده در این سامانه ثبت شده است و نسخه اصلی آن اواخر آذر ماه همزمان با هفته پژوهش رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهرام دارائی به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیرحوزه‌های علمیه در احکامی جداگانه، معاون جدید سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی، معاون تبلیغ و رئیس مجمع تخصصی تفسیر و علوم قرآنی مدیریت حوزه علمیه قم رامنصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران به منظور توسعه همکاری در زمینه‌های تخصصی و مشارکت و بهره گیری از توانایی‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و زیرساختی در راستای توسعه گردشگری ورزشی با هدف توسعه و گسترش صنعت گردشگری ورزشی در ایران با محوریت قرار دادن ورزش دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری میان روسای دو بخش به امضاء رسید؛ بنابراین گزارش در این...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در صدد حرکت به سمت دانشگاهی اجتماعی است و لذا باید آینده دانشگاه را با روش های هوشمند و مکانیزه طراحی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روزِ شنبه، 7 آبان 1401 در صحن مسجد دانشگاه الزهرا (س) مراسمِ عزاداری برای شهدای شاهچراغ برگزار شد. در ابتدای مراسم نماز جماعت خوانده و سپس سخنرانی و مداحی انجام شد. بعد دانشجویان به حالت دسته حرکت کردند و به سمت خوارزمی رفتند. مقابل خوارزمی دانشجویان عزادار مقابل گروه معترض قرار گرفتند. قصه همان قصه همیشگی بود. شعارهای دانشجویان و بی احترامی معترضین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از دانشجویان رشته مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقه بین‌المللی ابتکار بازیافت پاک فینالیست شدند.

خبرگزاری مهر

همه داوطلبان اعم از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش، تمامی نظام های آموزش و پرورش و طلاب حوزه علمیه باید دارای سابقه تحصیلی دروس عمومی باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان شواهدی از وجود یک اقیانوس وسیع در سطح مریخ پیدا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به‌منظور اطلاع‌رسانی آمار و اطلاعات مربوط به محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو، پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری‌نانو ایران اقدام به ارائه اطلاعات دقیق محصولات دارای گواهی نانومقیاس می‌کند. براساس آخرین به‌روزرسانی انجام شده در این پایگاه، تا پایان مهر ماه 1401 در مجموع 1266 گواهی نانومقیاس به محصولات و تجهیزات ساخت داخل اعطا شده است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله استیری، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه سیاست ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی تقویت بخش بین‌المللی نمایشگاه امسال بود، برنامه‌ریزی این بود که تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در بخش‌های خصوصی و دولتی برخی کشور‌ها دعوت به این نمایشگاه...