دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه تهران ظهرامروز به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریسیتی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ مراسم عزاداری برگزار می‌کنند. این مراسم‌ها امروز پس از نماز ظهر و عصر به صورتدسته عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در محوطه دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که جزئیات آن به شرح زیر است: مسجد دانشگاه تهران دسته...

خبرگزاری مهر

وزارت بهداشت جدیدترین آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر را برای سال تحصیلی 1403 - 1402 ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تشریح روند برگزاری آزمون سراسری سال 1402 و داشتن اهمیت سابقه تحصیلی در این آزمون گفت: همه داوطلبان اگر سابقه تحصیلی ندارند، باید آن را با شرکت در آزمون‌های آموزش و پرورش ایجاد کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهندسان نسل بعدی مبدل‌هایی را ساخته اند که از فناوری امواج هدایت‌شونده اولتراسونیک برای تشخیص ناهنجاری در لوله‌ها استفاده می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد از نشتی قبل از شروع آن جلوگیری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی «نوجوانان در اعتراضات و پس از آن» به همت دفتر تعلیم و تربیت واحد فرهنگی بسیج دانشگاه امام صادق (ع) با حضور جمعی از اساتید و فعالان تربیتی برگزار شد. سرکار همیز استاد حوزه و دانشگاه در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه همه مشکلات راه حل دارد گفت: ما برای حل مشکلات تربیتی به راهکار‌های بسیار زیادی رسیده ایم، اما این راهکار‌ها خریداری نداشت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در بیانیه‌ای که در نمازجمعه قرائت و توسط مردم حاضر امضا شد نسبت به وقایع اخیر و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ واکنش نشان داد. متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون (169) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه تحقیقی حکایت از آن دارد که جراحان مرد و زن به یک اندازه دارای مهارت و تبحر هستند.

خبرگزاری مهر

در بیانیه دانشگاه شهید بهشتی در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آمده است؛ این جنایت تروریستی بار دیگر چهره کریه تروریسم را عیان و قلب همه ایرانیان را جریحه دار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران در عین اشاره به برخورد صحیح و عالمانه با تخلفات دانشجویی، بر نقش شوراهای انضباطی در کنترل رفتارهای نابهنجار در محیط دانشگاه تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران در حکمی دبیر جدید شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه تهران را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران در حکمی حسین اسمعیلی، استادیار دانشکده دامپزشکی این دانشگاه را به عنوان دبیر جدید شورای انضباطی دانشجویان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر و شیراز بر پایه ویرایش و رتبه‌بندی جهانی «کیو اس» در فهرست 700 دانشگاه و مؤسسه علمی برتر جهان قرار گرفتند که در زمینه توجه به توسعه پایدار به‌ویژه در زمینه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی سرآمد هستند.