یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد با استقرار سامانه‌های هوشمند در مرغداری‌ها و گلخانه‌های کشور خدمات ویژه ای را برای تامین امنیت غذایی ارائه کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول کشوری و رتبه 400-351 جهانی در جدیدترین گزارش نتایج رتبه بندی جهانی تایمز شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: علوم انسانی موجب می شود فرهنگ گفتگو، مطالبه گری و پاسخگویی از مسئولان نهادینه شده و همبستگی اجتماعی، افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور ایرانی با افزودن خمیر نقره نانو به شیشه موفق به هدایت الکتریکی و کاهش مقاومت شیشه در برابر الکتریسیته شد و با این دستاورد عملکرد گرمکن شیشه عقب خودرو را بهبود بخشید.

خبرگزاری مهر

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر تحصیل در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت، جزییات انتقال دانشجویان در دانشگاه های غیرتایید به دانشگاه های داخل را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر نگاه زیرساختی به زیست‌بوم آموزشی این نهاد، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های کسب‌وکار، باید تولید محتوای فاخر و نافع را در دستور کار خود قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام آزمون زبان EPT آبان ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه از امروز (دوشنبه 25 مهر) آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سیروس دشتی، مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی گفت: در راستای ایفای نقش نهاد توسعه‌ای در حوزه اشتغال و کارآفرینی و با توجه به ضرورت اجرای طرح‌های ملی اشتغال‌محور در کشور و مشارکت فعال جهاد دانشگاهی در اجرا و پیاده‌سازی این طرح‌ها و همچنین ضرورت همکاری جهاد دانشگاهی با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد ارزیابی محصولات فناوری نانو ایران با هدف ایجاد شفافیت بازار، افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفی محصولات فناوری نانو در سال 1386 با حمایت‌های ستاد توسعه فناوری نانو تأسیس و در مؤسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان مستقر شد و ارزیابی خواص و اثبات مقیاس نانویی محصولات و اعطای تاییدیه آزمایشی / نانومقیاس از ماموریت اصلی این واحد به...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم که در مقابل دانشکده مکانیک پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار شد ذاکرین اهل بیت به مولودی خوانی پرداختند و در ادامه دانشجویان نماز جماعت را در این مکان اقامه کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آزمایشگاه ریزفناوری ساخت پزشکی دانشکده برق، موفق شدند سنسور تست pH مجهز به فناوری میکروالکترومکانیک را برای آنالیز آب آشامیدنی طراحی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران از گشایش در زمینه تأمین مالی ارزی 150 میلیون دلاری جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی جدید برای این دانشگاه خبر داد و گفت: برج فناوری مالی در شهر دانش دانشگاه تهران احداث می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه تغییر نگرش لازمه بازسازی انقلابی فرهنگ است، گفت: تحول ساختاری فرهنگ را به نهادها محدود نکنیم.