یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه تغییر نگرش لازمه بازسازی انقلابی فرهنگ است، گفت: تحول ساختاری فرهنگ را به نهادها محدود نکنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کشاورزی زیستی به عنوان راهکاری برای پاسخ به چالش های موجود در حوزه کشاورزی با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه است و در این راستا ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اجرای 9 طرح ملی با کمک شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای موثر در این حوزه پیش قدم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی از کشاورزی که کاهش مصرف کود‌های شیمیایی و بهبود عملکرد محصول را در پی دارد و در این نوع از کشت؛ کمبود مواد غذایی خاک با استفاده از نسل سوم کود‌ها یعنی کود‌های زیستی جبران می‌شود. کارشناسان بر این باورند که پافشاری بر استفاده سنتی از نهاده ها، عامل عقب ماندگی کشاورزی، تخریب محیط زیست و به خطر انداختن سلامت غذایی جامعه می‌شود. به همین دلیل ورود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (دآآد) بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: به نام خدا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، هرگونه مواضع غیرسازنده مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (دآآد) که به مثابه حمایت از آشوب و اغتشاش در دانشگاه‌ها و...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران از گشایش در زمینه تأمین مالی فاینانس ارزی 150 میلیون دلاری جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی جدید برای دانشگاه تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی در اطلاعیه ای با تاکید بر این که از برگزاری برنامه‌های مختلف دانشجویی در ذیل مقررات استقبال می شود، اعلام کرد: از ظرفیت‌های قانونی کمیته انضباطی برای رفتار با دانشجویانی که به هر نحو موجب اخلال در امور جاری دانشگاه شوند، استفاده می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزارت علوم با صدور بیانیه ای مواضع غیرسازنده موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (دآآد) که به مثابه حمایت از آشوب و اغتشاش در دانشگاه‌ها و فضای عمومی در جمهوری اسلامی ایران است را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه 11 مهر آغاز شد و به مدت 6 روز یعنی تا پایان روز شنبه 16 مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته نظام آموزش مهارتی موسسات و مراکز آموزش علمی کاربردی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و تولید سامانه بررسی جریمه‌های ترافیکی (ربات پلیس) شده است که شماره پلاک خودرو را با مشخصات آن تطابق می‌دهد تا میزان خطای قرائت شماره پلاک‌ها کاهش یابد.