یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه پرداخت یارانه سود و کارمزد بابت احداث، تکمیل و خرید خوابگاه های دانشجویی پیرو بند 7 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش ایران قوی، عهد وحدت به مناسبت ولادت پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی و با همکاری سازمان تبلیغات و مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار شد. در این نشست که با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، علما و مسئولین برگزار شد لزوم وحدت امت اسلامی مورد تاکید قرار گرفت. این مراسم با حضور ماموستا عبدالرحمن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: شیوه‌نامه سرآمدان توسط وزارت علوم تدوین، تصویب و ابلاغ شده است. در این شیوه نامه سعی شده به علوم انسانی توجه شود و از یک سو نگری‌ها فرا رویم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای علمی چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی از اضافه شدن جایزه صلح و دوستی در دوره چهاردهم جشنواره بین المللی فارابی خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان آموزش کشور بر ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون‌های آیلتس تأکید کرد و گفت: شفاف بودن فرآیند اجرایی برگزاری این آزمون گامی بزرگ در عدالت آموزشی کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات‌علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: کارکرد دانشگاه فقط تولید سرمایه انسانی و مهم‌ترین کارکرد این نهاد نیست. نظام آموزش عالی باید همه کارکردها را به‌خوبی محقق کند و کارکردهای هنجاری آموزش عالی همپای کارکردهای فنی، اهمیت دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر اینکه جشنواره فارابی به دنبال شناسایی نظریات جدید است، گفت: نظریه پردازی با تتبعات علمی و کارهای مروری و دائره المعارفی نباید خلط شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعه تاریخ جنبش دانشجویی، نشان می‌دهد که ما با مسأله تازه‌ای روبرو نشده‌ایم؛ از اواسط دهه هفتاد به این سو، جنبش دانشجوی دچار «دوگانگی هویتی» و «دوپارگی معنایی» شده است و در هر واقعه‌ای، این شکاف موجود و واقعی، خود را نشان می‌دهد.