یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله سبحانی و تعدادی از شخصیت های حوزوی از آیت الله نوری همدانی عیادت کردند..

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: محصولات دانش‌بنیان باید مطابق با استانداردهای دنیا باشند، اقتصاد دانش بنیان زمانی شکل می‌گیرد که بتوانیم زیرساخت‌های توسعه علم و فناوری را در کشور گسترش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمید امیدوار رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در یادداشتی در خصوص "شورای‌عالی عتف در گام دوم انقلاب: بایدها و نبایدها"، بر تعریف و راهبری طرح‌های کلان ملی با سازوکار جدید در حوزه سیاست‌گذاری علم و فناوری کشور با استفاده از ظرفیت شورای‌عالی عتف تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری صنعت و دانشگاه، ابزاری برای مشخصه‌یابی و تولید مواد بسته‌بندی ساخته شده است که می‌تواند به بازیافت بهتر و سریع‌تر مواد کمک کند. در سراسر اتحادیه اروپا، سالانه بیش از 300 میلیارد قطعه از بسته‌بندی‌ها بازیافت نمی‌شود چرا که در آن‌ها مخلوطی از مواد مختلف استفاده شده است. از طرف دیگر بسته‌بندی تک‌ماده‌ای به راحتی قابل بازیافت است. با این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت جنرال موتورز (GM) و واندی‌باتری ساینسز (OneD Battery Sciences) در زمینه فناوری آند سیلیکونی همکاری می‌کنند. تمرکز این همکاری بر افزایش چگالی انرژی و کاهش هزینه در باتری‌های خودور‌های الکتریکی جنرال موتورز در آینده است. GM Ventures در دور سرمایه‌گذاری 25 میلیون دلاری Series C واندی‌باتری ساینسز شرکت می‌کند. شرکت جنرال موتورز و واندی‌باتری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ارتباط با صنعت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: گواهی ارزش‌گذاری فناوری با هدف بررسی و اعلام سطح آمادگی فناوری و قیمت حدودی آن و گواهی توانمندی فناورانه به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به زودی طراحی و اعطا می‌شود.