یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با هدف ارتقای کمی و کیفی مطالعات انجام شده در حوزه های مختلف "علوم انسانی، معارف دینی و هنر" و در راستای اولویت های پژوهشی گروه های علمی پژوهشگاه، از نویسندگان، اساتید و اعضای هیات علمی برای برگزاری کرسی های ترویجی دعوت کرد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به رخدادهای اخیر کشور، گفت: فضای دانشگاه‌ها را برای تضارب آرا و اندیشه باز و لازم است در این راستا، ضوابط و مقررات و حرمت دانشگاه حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در دانشگاه «روچستر» یک شبیه‌سازی دقیق‌تر از ضربه‌ای تولید کرده‌اند که دو میلیارد سال پیش منجر به تشکیل دهانه آتفشانی «وردیفورت» شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری نماینده مردم از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به نقش کلیدی شرکت‌های خلاق و نوآور در خودکفایی صنعتی و تولیدی کشور گفت: مسئله مهمی که در مورد صنایع نرم و خلاق و شرکت‌های خلاق و نوآور وجود دارد، همخوانی آن‌ها با روح شعار‌های انقلاب است. یکی از اصلی‌ترین شعار‌های انقلاب، در حوزه اقتصاد بحث خودکفایی بوده است. این شرکت‌ها...

خبرگزاری مهر

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دستیاری پنجاهم در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با تاکید براینکه مطالبه گری این بنیاد از نهادها به منظور نهادینه شدن حکمرانی نخبگان در کشور قرار نیست به عنوان شعار باقی بماند، از طراحی و در دستور کار قراردادن برنامه های متنوعی خبر داد که به صورت طبیعی نحوه ورود نخبگان در مدیریت تحولات کشور را شکل می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران توسط مرکز طراحی صنعتی معاونت علمی و فناوری، در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی طراحی صنعتی محصولات در کشور برگزار می‌شود. دومین دوره جشنواره جایزه طراحی ایران از نظر محتوایی شامل سه بخش خواهد بود: بخش اول: جایزه طراحی صنعتی رقابت جایزه طراحی صنعتی ایران با هدف معرفی و انتخاب محصول برتر سال 1401 برگزار می‌شود. مخاطبان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی اعلام کرد که در مقطع کارشناسی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (وزارت علوم) حدود 75 درصد بیش از ظرفیت قابل پذیرش، در سال تحصیلی 1401 - 1400 دانشجو پذیرش کردند.