یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و پژوهشگاه علوم‌وفنون هسته‌ای ایران ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و توانایی‌ها، بر افزایش همکاری بین دو طرف تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خلاقیت و نوآوری در دنیای امروز حرف نخست را می‌زند، محصولات تولید شده‌ای که با نوآوری و خلاقیت در هم می‌آمیزد، می‌تواند به رفاه مردم کمک کند. در این میان شرکت‌های خلاق از ظرفیت بالایی برای تولید ثروت و ایجاد این رفاه در جامعه دارند. محصولات خلاقانه که با نوآوری ترکیب شده‌اند، در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده‌اند، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته پژوهشگران، خنک‌کردن اقیانوس‌ها یک راه حل مؤثر ناممکن برای کاهش بلایا است.

خبرگزاری مهر

معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: از سال جاری تمام دانشگاه‌ها برای جذب دانشجوی بین الملل می توانند از طریق مؤسسات جذب دارای مجوز اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی دومین پارک علم و فناوری این استان مصوبه‌ای برای تاسیس دریافت کرده و طی روزهای آینده مدیر این مجموعه نیز مشخص می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل در 75 غرفه شامگاه شنبه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کشور در کرمان گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم گفت: سازمان امور دانشجویان یک سبد بورس متناسب با نیازها و مساله های کشور طراحی کرده که هنوز مصوب نشده است و در صورت تصویب بورسیه‌هایی بلندمدت در دوره دکتری خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون بسیج اساتید پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در پی‌وقوع اغتشاشات اخیر در بیانیه‌ای تاکیید کرد: حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حمایت از مقدسات اسلامی و محکوم نمودن اغتشاشات و ابراز مخالفت خود با اقدامات خرابکارانه آشوب‌طلبان تأیید این مطلب و گواه آن است که این ملت غیور و انقلابی حتی اگر نسبت به برخی مسائل و عملکردها نقد و اعتراضی داشته باشند، قاطعانه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فناوری ایران و جهان در هفته اخیر با تازه‌های زیادی همراه بود که از مهمترین آنها می توان به طراحی زخم‌پوش هوشمند نانویی، تصفیه آنتی‌بیوتیک آموکسی سیلین از آب، رونمایی از تاکسی پرنده برقی، کشف یک گروه خونی نادر برای نجات جان نوزادان و ساخت ربات‌هایی که هر دو روز یک خانه می‌سازند، اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه به مناسبت شهادت طلبه شهید هادی عرفانی نیا و پاسدار شهید نورالدین جنگجو بدست اغتشاشگران پیام تسلیتی صادر کرد.