یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است: دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها از امروز، 16 مهر پذیرای همه دانشجویان در همه مقاطع در گروه‌های علوم پایه و بالینی به صورت «حضوری» خواهند بود و سال تحصیلی 1401-1402 برای دانشجویان نو ورود به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: قانون جهش تولید دانش‌بنیان حاصل تلاش مستمر و همکاری مجموعه دولت به ویژه این معاونت با مجلس و اجرای کامل آن هدف اصلی معاونت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز - شنبه 16 مهر - با حضور در دانشگاه الزهرا (س)، در آیین آغاز سال جدید تحصیلی 1402-1401 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شرکت کرد. «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «انسیه خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین روح الله دهقانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین جلسه شورای حکیمان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای بررسی 20 طرح کلان ملی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کرج - وزیر ارتباطات و فناوری گفت: بسته حمایتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان گفت: امکان بهره‌برداری این سازمان از خدمات سایر دستگاه‌های اجرایی از طریق اتصال به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات با هدف ارتقای کیفیت خدمات حوزه دانشجویی فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 270 طرح را با هدف توسعه فرآوری زیستی در تولید محصولات غذایی و کشاورزی اجرا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مصطفی صالحی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان با اعلام خبر اتصال سازمان امور دانشجویان به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک (GSB) در مرکز ملی تبادل اطلاعات (NIX)، گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک، یکپارچه‌سازی اطلاعات، خدمات و تبادل داده میان دستگاه های اجرایی مختلف ضروری بوده، که از...

خبرگزاری مهر

کرج - وزیر ارتباطات و فناوری گفت: برای اولین بار توانستیم داده‌های ماهواره خیام را به شکل عملیاتی در کشور مورد بهره‌برداری برسانیم و تصاویر دریافتی از این ماهواره نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری مهر

در راستای جلوگیری از سواستفاده جریانات بیگانه گردهمایی استادان دانشگاه صنعتی شریف لغو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیربومی متقاضی خوابگاه فاقد حد نصاب لازم ورودی‌های بهمن 97 تا مهر 1401 (مطابق مفاد مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری) را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به درخواست و پیگیری مکرر تعدادی از دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی‌های بهمن...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به دیدار مسئولان این دانشگاه با رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در این جلسه تاکید که هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، آن تعداد از دانشجویان این دانشگاه که در هفته های اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین جلسه کمیسیون تدوین و تلفیق برنامه هفتم توسعه در بخش علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و نگاه کارشناسی در نگاشت این برنامه برگزار شد.