یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه علمی کاربردی که از روز دوشنبه 11 مهر آغاز شده بود، پایان وقت امروز شنبه 16 مهر به پایان می‌رسد. پذیرفته‌شدگان این دوره‌های دانشگاه علمی‌کاربردی می‌بایست برای انجام فرآیند ثبت‌نام به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا مراجعه و مدارک مورد نیاز را بارگذاری‌کنند؛ سپس در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به...

خبرگزاری مهر

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه و با توجه به پی‌گیری‌های مستمر و مجدانه دانشگاه برای رفع نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا زندیه؛ به دنبال مباحث و موضع‌گیری‌های مطرح‌شده در جامعه حقوقی پس از فوت تأثربرانگیز «مهسا امینی»، پسندیده است نگاه دوباره‌ای به تحلیل «کارکرد دولت» داشته باشیم؛ صورت‌مسأله‌ای که همواره موضوع مناقشات فراوان بوده و هست. در «بی‌طرفی حکومت»، ایده اصلی آن است که چون هیچ مفهومی از خیر به تنهایی قادر نیست در زندگی اجتماعی همه افراد به کار گرفته شود، باید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسن قدسی پور با بیان اینکه از اساتید و مدیران دانشکده ها، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احساس مسئولیت توام با عقلانیت تشکر می‌کنم، گفت: مدیریت دانشگاه آزادی دانشجویانی را که دستگیر شده اند، از ابتدا دنبال کرده و می‌کند که در نتیجه آن در چندین مرحله شاهد آزادی دانشجویان بوده ایم و در مرحله آخر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز برای بازدید و نشست با مسئولان دانشگاه الزهرا (س) در این دانشگاه حضور یافت. بر اساس این گزارش، رئیس جمهور که از ساعت‌های ابتدایی صبح به دانشگاه الزهرا رفته است، در حال حاضر در جلسه‌ای با مسئولان این دانشگاه که در حال برگزاری است، شرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهم تا دوازدهم مهر ماه بود که سیزدهمین جشنواره نانو در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد. جشنواره‌ای که شاهد حضور بیش از 160 شرکت بود و بازدیدکنندگان مختلفی از جمله مسئولان کشوری و لشکری داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های امیرکبیر، شهید بهشتی و تهران با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خوابگاه شهید احدی در زمینی به مساحت 250 متر مربع، در 3 طبقه و 9 واحد ساخته شده است. در این خوابگاه دخترانه قرار است 50 دانشجو ساکن شوند. برای ساخت این خوابگاه مبلغی بالغ بر 14 میلیارد تومان جهت خرید و بازسازی توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر هزینه شده است. این خوابگاه به نام شهید محمد جعفراحدی از دانشجویان دانشکده...

خبرگزاری مهر

دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین آیین نامه اجرایی پژوهشگران مستقل با همکاری 3 وزارتخانه و همچنین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرگ دلخراش دو نوزاد موجب نگرش تازه و مهمی در محافل پزشکی به یک گروه خونی نادر شده است که 40 سال پیش برای اولین بار در انسان‌ها مشاهده شده بود.

خبرگزاری دانشجو

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی جدید گفت: پس از اتمام ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها و تعیین و تکلیف تعداد دانشجویان و همچنین انجام مرحله حذف و اضافه در انتخاب واحد ثبت نام وام‌های دانشجویی آغاز می‌شود. وی افزود: تا زمانی که تعداد دانشجویان به طور کامل مشخص نشود...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تجربه تلخ دانشگاه صنعتی شریف، علامت راهنمائی شد برای جلوگیری از تکرار آن تجربه در دانشگاه امیرکبیر.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحقیق جامع در مورد اجتماعات باکتریایی در آتش فشان فعالی در قطب جنوب، قابلیت باکتری‌های گرمادوست برای پاکسازی آلودگی‌های نفتی را برجسته کرده است.