جمعه 13 مهر 1403

اجرای 31 ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای 31 ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرز

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرزگفت: 31 ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در فضای مجازی برای دانش آموزان این استان اجرایی شده است.

فرشته فهمیده روز سهشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در این برنامه ها که با عنوان " ما سرباز ولایتیم، السلام علیک یا روح الله " اجرایی شده، ابعاد مختلف شخیصت امام خمینی (ره) و اهداف و والای نهضت اسلامی تببین می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ورعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درآموزش و پرورش درفضای مجازی عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: باید به دنبال درک اندیشه‌های امام باشیم

وی بیان داشت: تبیین و تفسیرسیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ضروری است که باید با مطالعه دقیق و تعمق شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بیشتر معرفی کرد.

فهمیده تصریح کرد: سالروزارتحال امام فرصتی برای بازشناساندن اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی (ره) به آحاد مختلف جامعه است و نباید اندیشه‌های امام در بین سایر مکاتب، مغفول و به فراموشی سپرده شود.

وی یادآورشد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با رویکرد تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمارکبیرانقلاب، معرفی شخصیت و سیره امام به جوانان و نوجوانان دراین استان تشکیل شد.

وی عنوان کرد: برنامه های این ستاد توسط 2 کمیته فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی و در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه تربیتی شاد دردو بخش استانی و کشوری درحال اجرا است.

وی ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف دیگر برنامه های ستاد استانی آموزش و پرورش درسالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزبا بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فرا ملی دارند، افزود: دراین مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی ازهنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

استان البرز500 هزاردانش آموز دارد.

*س_برچسب‌ها_س*