شنبه 29 اردیبهشت 1403

ادامه واکنش پارلمان‌نشینان به عملیات «طوفان الاقصی»: شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شد / پیروزی جبهه مقاومت بر سگ هار منطقه

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ادامه واکنش پارلمان‌نشینان به عملیات «طوفان الاقصی»: شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شد / پیروزی جبهه مقاومت بر سگ هار منطقه

نماینده آبادان در مجلس گفت: ضربه جبهه مقاومت به اسرائیل، شمارش معکوس نابودی و محو اسرائیل از نقشه دنیا را کلید زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از نمایندگان، بار دیگر با ایراد سخنانی به حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل پرداختند.

به روایت فارس؛ محمدباقر قالیباف در نشست با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 24هزار شهید شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین تصریح کرد: صهیونیست ها فکر می‌کردند کاری کردند که دیگر از غزه آتشی شعله‌ور نخواهد شد و با این باور زندگی می‌کردند اما در 7 اکتبر دیدند که چه اتفاقی در اراضی اشغالی افتاد که مصداق آیه شریفه «وَ مَن یَتَقِ اللهَ یَجعَل لَه مَخرَجًا * وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِب» است که برای این شرایط سخت تفسیر شده است و جایی خدا به مسلمانان نصرت می‌دهد که در معادله هیچکس نه دوست و نه دشمن نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه اگر نتوانیم کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کنیم، هر چقدر هم تلاش کنیم به اندازه آن اثرگذاری ندارد افزود: اگر این مهم انجام شود، تلاش‌ها اثرگذاری بسیار زیادی خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه: هر اقدام احمقانه‌ای نسبت به ایران، پاسخ ویرانگری دارد

حمله حماس علیه اسرائیل از نگاه عباس عبدی / نقطه ضعف اسرائیلی ها چیست؟ / حماس باید قواعد جنگ را رعایت کند

هشدار جدی مشاور رهبر انقلاب به عربستان و دیگر اعراب بر سر عادی سازی روابط با اسرائیل

وی افزود: ما باید بدانیم که مهمترین کاری که انجام می‌دهیم این است که منفعل نباشیم و پرسش‌ها و ابهاماتی که مطرح می شود را پاسخ دهیم و حتی اگر کاری بر زمین مانده‌ای هم وجود دارد با بیان دلیل مردم را قانع کنیم و دراین صورت مردم هم از ما می‌پذیرند، اما اگر درجایی نتوانیم مردم را نسبت به موضوعی قانع کنیم، شرمنده مردم می‌شویم و وقتی در برابر مردم شرمنده شویم در برابر شهدا نیز شرمنده خواهیم بود و فردای قیامت در برابر خدا هم شرمنده می شویم کما اینکه رضایت مردم نشان و تبلوری از رضایت الهی است.

سید مجتبی محفوظی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: نصرت الهی شامل حال فلسطینی های مجاهد شد و ضربه بسیار سهمگینی به اسرائیل وارد شد. الان تن آنها گرم است و حس نمی کنند اما قطعا ضربه آنقدر سهمگین است که بعد از 15 مهرماه 1402 دیگر اسرائیل، اسرائیل نخواهد شد.

نماینده مردم آبادان در ادامه گفت:: ضربه جبهه مقاومت به اسرائیل، شمارش معکوس نابودی و محو اسرائیل از نقشه دنیا را کلید زد. برای مبارزان فلسطینی و محور مقاومت آرزوی پیروزی دارم.

همچنین امیرقلی جعفری بروجنی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیروزی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و درهم شکستن هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیست را تبریک گفته و آرزوی پیروزی‌های بیشتر برای مردم فلسطین داریم.

جلیل مختار نماینده آبادان نیز تصریح کرد: پیروزی‌های متعدد جبهه مقاومت در برابر رژیم غیرقانونی و پوشالی صهیونیستی را تبریک گفته و نابودی اسرائیل نزدیک است.

سید غنی نظری نیز بیان کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی باعث سرافرازی امت اسلام شده و حاکی از آن است که وعده حق الهی در خصوص نصرت مستضعفان تحقق می‌یابد. رهبر انقلاب فرمودند که اسرائیل 25 سالگی خود را نمی‌بیند و این اقدام اخیر حماس حاکی از این است که نابودی اسرائیل نزدیک است.

همچنین صدیف بدری خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را تبریک می‌گویم. در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل بیش از گذشته درهم شکسته شد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نیز بیان کرد: جهاد مقدس رزمندگان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی را تبریک می‌گوییم از درگاه الهی درخواست پیروزی‌های بیشتر برای جهان اسلام در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی را داریم.

ابراهیم رضایی نیز در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر سگ هار منطقه را تبریک می‌گویم. عملیات طوفان الاقصی نشانگر پیشروی مهم جهان اسلام برای نابودی اسرائیل است. حضرت آقا هشت سال قبل فرمودند که اسرائیل 25 سالگی خود را نمی‌بیند. عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نیز بر این موضوع دلالت داشت.

219219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1822827