سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز‌: امروز قیمت طلا بر مدار کاهش حرکت کرد و ارزش هر گرم به 3,484,500 (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و چهار هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.31 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی خمیر دندانهای غیر مجاز را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت سکه امامی به 42,350,000 (چهل و دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.6 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال با تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی در هفته اخیر به صورت رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی‌اش را آغاز کرده است. هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال برای سه بازیکن فصل گذشته این تیم شرایطی را تعیین کرده که تمدید قرارداد آن‌ها باید در همین چارچوب انجام شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ استقلال با تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی در هفته اخیر به صورت رسمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار کاهش را تجربه کرده است و ارزش هر گرم به 3,484,500 (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و چهار هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.31 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی خمیر دندانهای غیر مجاز را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار شیب نزولی را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به 42,350,000 (چهل و دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.6 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این گزارش قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد پنجشنبه 14 تیر ماه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک بازیساز پرسپولیس بدون هیچ پیش شرطی قراردادش با این تیم را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. هافبک بازیساز پرسپولیس بدون هیچ پیش شرطی قراردادش با این تیم را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. سروش رفیعی که پس از قهرمانی با پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر ایران ترجیح داد تعطیلات خود را خارج از کشور پشت سر بگذارد در پاسخ به تماس مسؤولان باشگاه اعلام کرد هیچ پیش شرطی برای تمدید قرارداد ندارد و...

وب‌گاه مشرق نیوز

رویکرد ترساندن مردم از رقیب در وضعیت فقدان برنامه و کارنامه پرخسارت، همچنان دستور اول و آخر ستاد انتخاباتی مدعیان اعتدال و اصلاحات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 42,350,000 (چهل و دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.6 درصدی داشته است. قیمت طلا هم مسیر کاهشی را دنبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرزهای حمایتی در دسترس دلار قرار گرفته است و معامله گران معتقدند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1403، بازار شاهد نوسان محسوس قیمت‌ها نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 9 ساله با ضرب اسلحه شکاری پسر همسایه به قتل رسید قاتل یک کودک 9 ساله که او را با اسلحه ساچمه‌ای کشته بود، پس از دستگیری گفت این قتل سهوی بوده و قصد کشتن بچه را نداشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل کودک 9 ساله‌ای در شهر برازجان، بررسی موضوع و دستگیری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسایی در حاشیه تجمع حامیان جلیلی گفت: قالیباف، خودش خودش را زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رسایی در حاشیه تجمع حامیان جلیلی گفت: قالیباف، خودش خودش را زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان با حضور خانواده شهید در سازمان صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان با حضور خانواده شهید در سازمان صداوسیما برگزار شد.