سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در 2 شعبه اخذ رای خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در 2 شعبه اخذ رای خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای شهر نصرت آباد به 47 درجه سلسیوس رسید که از بدو تاسیس ایستگاه هواشناسی در 13 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینی ها خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

والدین تمایل دارند معلمان پایه اول فرزندانشان را در پایه دوم همراهی کند، بنابراین فرصتی دو یا سه ساله به وجود می‌آید تا معلمان ویژگی‌های دقیقی از توانایی‌ها و مهارت‌های دانش‌آموز بدست آورند. والدین تمایل دارند معلمان پایه اول فرزندانشان را در پایه دوم همراهی کند، بنابراین فرصتی دو یا سه ساله به وجود می‌آید تا معلمان ویژگی‌های دقیقی از توانایی‌ها و مهارت‌های دانش‌آموز بدست آورند. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با فرارسیدن فصل تسلیم اظهارنامه مالیاتی 1403، سازمان امور مالیاتی مهلت آن را تا 31 مرداد ماه اعلام کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرغم اینکه نتانیاهو وعده نابودی کامل حماس را داده بود، حالا تحلیلگران معتقدند که این نقشه شکست خورده و مبارزان فلسطینی، همچنان درحال مقاومت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد دیوانه همسرش را کشت و جسدش را به 40 تکه مساوی تقسیم کرد مرد دیوانه همسرش را کشت و جسدش را به 40 تکه مساوی تقسیم کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ مردی که همسرش را به قتل رسانده و او را مثله کرده بود، گفت بر سر گرفتن ارثیه‌اش با مقتول دعوا کرده و تحت تاثیر جنون او را کشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری صداوسیما در یک برنامه تلویزیونی درباره تب دنگی هشدار داد و گفت تب دنگی شهریور و مهر همه گیر می‌شود تب دنگی شهریور و مهر همه گیر می‌شود صدا و سیما درباره تب دنگی به مردم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروزه به دلیل شرایط موجود، خرید تبلت یا گوشی می‌تواند برای بسیاری از افراد چالشی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیرانوند اخیرا ویدیویی از خود منتشر کرده که واکنش تندی به برخی از پیشکسوتان این تیم داده است. بیرانوند اخیرا ویدیویی از خود منتشر کرده که واکنش تندی به برخی از پیشکسوتان این تیم داده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا بیرانوند با ویدئوی طولانی که از خود منتشر کرد صحبت‌های زیادی را مطرح کرد و پس از شکستن سکوتش به همه اتفاقات روزهای گذشته واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای شهر نصرت آباد به 47 درجه سلسیوس رسید که از بدو تاسیس ایستگاه هواشناسی در 13 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران معتقدند قیمت سکه امروز در جریان معاملات بازار شانس پیروی از اونس طلا را دارد و می تواند در صورت عدم نوسان قیمت دلار، دومین مولفه اثرگذار را الگوی خود قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفت‌وگوها پیرامون روی کار آمدن «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر، در بحبوحه درخواست‌ها برای کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی امسال پس از فضاحت مناظره تلویزیونی، افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان در مطلبی از مردم درخواست کرد رای بدهند تا دولت رئیسی تداوم یابد. روزنامه کیهان در مطلبی از مردم درخواست کرد رای بدهند تا دولت رئیسی تداوم یابد: اکنون که تنها یک اربعین از عروج شهدای خدمت می‌گذرد و هنوز مردم خود را عزادار خدمتگزاران صادقشان می‌دانند، نیاز است برای برافراشته نگه داشتن عَلَم خدمت و تحقق اهداف بلند آن شهیدان خوش عاقبت، با انگیزه و پر شکوه در میدان انتخابات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس ضمن اعلام اینکه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با میانجیگران قطر و مصر تماس برقرار کرده، تاکید کرد که با روحیه مثبت با محتوای مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافق برای توقف جنگ در نوار غزه تعامل دارد.