دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرصت تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری 8 صبح پنجشنبه -14تیر - پایان یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا روند افزایشی را دنبال کرده است و ارزش هر اونس به 2,359 (دو هزار و سیصد و پنجاه و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم والز فرماندار مینه سوتا پس از دیدار با جوبایدن رئیس جمهور آمریکا گفت که: فرمانداران دموکرات از او در انتخابات پنجم نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) ریاست جمهوری حمایت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزدیک به دو هفته از آغاز اعتراض صنفی کارگران پروژه‌ای و ارکان ثالث نفت و گاز در سراسر کشور می‌گذرد؛ این کارگران در قالب کمپین 14-14 خواستار بهره‌مندی از 14 روز مرخصی ماهانه هستند و می‌گویند پیمانکاران باید بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شامگاه پنجشنبه 10 خرداد، خانواده مدیر یک شرکت خصوصی وقتی از برنگشتن او به خانه و جواب ندادن تماس ها نگران شدند با سرایدار برجی که دفتر شرکت در آن قرار داشت تماس گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنفی کارگران پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، در ارتباط با دور جدید اعتراضات کارگران نفت و گاز می‌گوید: در این دور از اعتراضات، کارگران ارکان ثالثی که شغل مستمر دارند، هرچند از وضعیت موجود و تبعیض و ناعدالتی ناراضی هستند، کمتر حضور دارند؛ بیشتر معترضان، کارگران پیمانکاری در بخش‌های پروژه‌ای هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کابینه دولت اصلاحات در توئیتی نوشت: سعید جلیلی همان رویکرد احمدی نژاد را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان دریافتند قرار گرفتن بیشتر در معرض نور در شب، بین ساعت 12:30 نیمه شب تا 6 صبح، با افزایش خطر ابتلاء به دیابت نوع 2 مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از ویژگی‌های بارز نظام مدیریتی ما این است که همان اندازه که از تخلفات کوچک کارمندان جزء عصبانی شده، رگ گردن کلفت می‌کنیم و با سرعت فرد متخلف را به سزای عملش می‌رسانیم، در برابر تخلفات و خطاهای مسئولان بالاتر سکوت پیشه کرده و خیلی به روی خودمان نمی‌آوریم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باستان‌شناسان مجبور شدند با ابزارهای مختلف از جمله خلال دندان، دوهزار سال کثیفی و آلودگی را از یک اثر هنری مصر باستان پاک کنند تا رنگ اصلی جشن روز سال نو در مصر باستان پدیدار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی هشدار حمله همچنین صدای انفجار و ضد هوایی در برخی مناطق شهر کی یف شنیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اوکراینی اعلام کردند که آژیر هشدار حمله هوایی در کی یف پایتخت اوکراین دقایقی پیش به صدا در آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صراحتا باید گفت و هشدار داد که اگر فاجعه مشابه سال‌های 84 تا 92 و اشتباه در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتد، این بار با این نوع تصمیمات، از جمله در مورد سیاست خارجی لطمات بزرگ و جبران‌ناپذیری بر انقلاب اسلامی، محور مقاومت، سرزمین ایران و مردم آن وارد خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سالها و دهه‌های اخیر اتفاقات ناگوار افتاد. بدتر از همه این بود که به جای رشد طبقه متوسط و پیوستن طبقات نابرخوردار یا کم‌برخوردار، به طبقه متوسط و دولتمند، متوسطین به سرازیری فقر افتادند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

والز، کتی هوچول فرماندار نیویورک و وس مور فرماندار مریلند در کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفتند "فرمانداران پشت سر او [بایدن] ایستاده اند.