سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد پنجشنبه 14 تیر ماه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد رقیب دموکراتش قصد کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات قیمت را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته ملی اسیران یمن به رویترز گفت که در جریان مذاکرات جاری درباره پرونده اسیران در عمان با نمایندگان حکومت عدن درباره آزادی «محمد قحطان»، رهبر حزب اصلاح به توافق رسیده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور خبر داد. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور خبر داد. صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی استان‌های مختلف طی روز‌های آینده، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه (16 تیر) شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی از اردوی ده روزه این تیم غایب است مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی از اردوی ده روزه این تیم غایب است به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی قایدی در اردوی آماده سازی پیش فصل تیم الاهلی امارات حضور ندارد و به نظر می رسد جدایی او از این تیم قطعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی در کنسرت علی یاسینی در حمایت از پزشکیان تبلیغ کرد آذری جهرمی در کنسرت علی یاسینی در حمایت از پزشکیان تبلیغ کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ آذری جهرمی در کنسرت علی یاسینی بیان کرد: یه پیام دارم برای اکس عزیزم، بیاید برگردیم بهم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با تایید نهایی شورای برون مرزی راهی تهران خواهد شد. هفته گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان باشگاه پرسپولیس خوان کارلوس گاریدو را به عنوان سرمربی جدید خود و جانشین اوسمار ویرا انتخاب کرد. باشگاه پرسپولیس بعد از معرفی سرمربی اسپانیایی خود از همان روز‌های نخست به دنبال دریافت ویزا و مجوز کار وی بود. در این میان خبرهایب شنیده می‌شد مبنی براینکه شاید شورای برون مرزی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه (16 تیر) شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دفاع اسبق اسرائیل خواستار حمله اتمی به ایران شد. وزیر دفاع اسبق اسرائیل خواستار حمله اتمی به ایران شد. به نقل از الجزیره، افیگیدور لیبرمن عضو فعلی پارلمان (کنیست) و وزیر دفاع اسبق اسرائیل خواستار استفاده از سلاح اتمی در برابر ایران شد. اسرائیل یکی از دارندگان غیرقانونی و پنهانی سلاح هسته ای در جهان است. مقامات اسرائیلی معمولا هیچ گاه درباره داشتن بمب اتمی سخنی به زبان نمی آورند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد در اولین مناظره با رقیب خود شکست خورده و اشتباه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران به محل برگزاری اجلاس سران شانگهای وارد شد.