دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان توسعه تجارت، از اجرای طرح عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده که آخرین عرضه خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند 1401) خواهد بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خوزستان اظهار کرد: از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران 28 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان خریداری شده است که از این میزان 21 هزار میلیارد تومان پرداخت شد که بیشترین میزان پرداختی در بین استان‌های کشور بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکنون که تنها یک اربعین از عروج شهدای خدمت می‌گذرد و هنوز مردم خود را عزادار خدمتگزاران صادقشان می‌دانند، نیاز است برای برافراشته نگه داشتن عَلَم خدمت و تحقق اهداف بلند آن شهیدان خوش عاقبت، با انگیزه و پر شکوه در میدان انتخابات حاضر شد تا راه نیمه تمام آن عزیزان را به سامان رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه در بامداد پنجشنبه، دستکم 10 شهید و شمار زیادی نیز زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نیروهای مرکزی ارتش آمریکا موفق شدند در 24 ساعت گذشته دو سایت راداری متعلق به حوثی‌ها در مناطق تحت کنترل این گروه در یمن را منهدم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) چهارشنبه شب مدعی شد که دو شهپاد (قایق بدون سرنشین) و دو سایت راداری را در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها منهدم کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در مرکز مارپیچ انفجار بزرگ قرار دارد، جایی که زمان، همانطور که می‌دانیم، حدود 13.8 میلیارد سال پیش آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خوزستان از پرداخت باقی مانده مطالبات گندمکاران استان با اختصاص یک هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه القادسیه پس از ناکامی در جذب آلوارو موراتا، خواستار جذب یوسف النصیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطالعات این روزها نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که رای ندادند (حدود 70درصد آنان) از پیش تصمیم خود را در ندادن رای گرفته بودند ولی حدود 10درصد نیز همان روز رای‌گیری به این نتیجه رسیدند که رای ندهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

راه‌حل اصلی برای برون‌رفت از بحران آب و هوا ممکن است در اعماق اقیانوس‌ها باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مناظره پایانی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه سه‌شنبه برگزار شد و دو کاندیدای ریاست‌جمهوری بر سر چالش‌های اقتصادی امروز ایران نظرات خود را ارایه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه در بامداد پنجشنبه، دستکم 10 شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سازمان حج و زیارت درباره برنامه ایران برای عمره، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم. ضرورت دارد مقدمات کار با عربستان مهیا شود، از طرفی، تیم‌های اجرایی درحال هماهنگی با شرکت‌های سعودی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عسل یک غذای سرشار از مواد مغذی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و مصرف عسل قبل از خواب فواید بی نظیری را برای بدن به همراه دارد.