دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی برای 67 هزار بازنشسته فرهنگی سال 1400 و 1401 پیگیری و صادر شده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی برای 67 هزار بازنشسته فرهنگی سال 1400 و 1401 پیگیری و صادر شده است. رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی‌اش نوشت: رئیس جمهور شهید معتقد بود آموزش و پرورش نه یک اولویت بلکه اولیت دولت است، و بارها تاکید کرد آنچه که ما برای فرهنگیان انجام می‌دهیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نطق زنده سعید جلیلی و مسعود پزشکیان امشب ساعت 19 و 20 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد حقوق بشر، از مخالفت دولت انگلیس با عفو و بازگرداندن تبعه ایرانی مسیحی در زندان انگلیس انتقاد کرد و خواستار تلاش برای آزادی فوری وی شد. دبیر ستاد حقوق بشر، از مخالفت دولت انگلیس با عفو و بازگرداندن تبعه ایرانی مسیحی در زندان انگلیس انتقاد کرد و خواستار تلاش برای آزادی فوری وی شد. به گزارش عرشه آنلاین، کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان مرکز استان کرمانشاه خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان خنثی‌سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ساعتی پیش یک خبر مشکوک با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است خبرگزاری میزان: از ساعتی پیش یک خبر مشکوک با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در پی انتشار گسترده این خبر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری در توییتی نوشت:‌حاکمیت یکدست به امور بی‌سابقه‌ای مانند رسمیت یافتن بی‌حجابی، عمامه‌پرانی و مشارکت خجالت‌آور مردم در انتخابات منجر شد که همگی ناشی از به لجاجت کشاندن مردم است. علی مطهری علل به رسمیت یافتن بی حجابی و عمامه پرانی را در توییتی مشخص کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی مطهری در پستی که در شبکه اجتماعی اکس منتشر کرد، نوشت: حاکمیت یکدست به امور بی‌سابقه‌ای مانند رسمیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات مسعود پزشکیان درخواست کرد کد انتخاباتی 22 به این نامزد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از سفر رئیس حزب دموکرات کردستان عراق به بغداد و دیدار وی با نخست‌وزیر این کشور خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یانگ‌وانگ U9 به‌تازگی در نوربرگ رینگ مشاهده شده است. این ابر خودروی برقی چینی که توسط برند BYD با حمایت وارن بافت ساخته شده، یک خودروی قدرتمند برقی است که بسیاری از پرچم‌داران نوربرگ رینگ را تهدید به شکست کرده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

حسام الدین آشنا با انتشار توئیتی به جلسه امروز هیات دولت اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز در بازار ارز تهران میان دو مرز حمایتی و مقاومتی قرار گرفته است که هر کدام می‌تواند مسیری متفاوت را پیش روی معامله گران قرار دهد. قیمت دلار اگرچه توانسته است کریدور ششم را حفظ کند اما همچنان در تله انتخابات گرفتار است. قیمت دلار امروز هم در همان روند روزهای گذشته بازگشایی شد و نتوانست کانال فعلی را ترک کند. قیمت دلار امروز هم در همان محدوده قیمتی روزهای گذشته بازگشایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظرسنجی شبکه سی ان ان نشان داد که 75 درصد آمریکایی معتقدند شانس دموکرات‌ها اگر نامزدی غیر بایدن داشتند، برای پیروز بیشتر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تازه‌ترین داده‌ها نشان می‌دهد که تورم اتحادیه اروپا در ماه گذشته به 2.5 درصد کاهش یافت. با این حال، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که خطر تورم هنوز به طور کامل رفع نشده است.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: آزادی بشیر بی‌آزار که به‌طور غیرقانونی در فرانسه در بازداشت به سر می‌برد، خبر مسرت‌بخشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نطق زنده سعید جلیلی و مسعود پزشکیان امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.