دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نطق زنده سعید جلیلی و مسعود پزشکیان امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در قبال قراردادی 40 میلیارد تومانی حاضر به بازگشت به این تیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: حاکمیت یکدست به امور بی‌سابقه‌ای مانند رسمیت یافتن بی‌حجابی، عمامه‌پرانی و مشارکت خجالت‌آور مردم در انتخابات منجر شد که همگی ناشی از به لجاجت کشاندن مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واقعا انتظار نداشتیم که محمدحسین مهدویان، برای فصل جدید سریال زخم کاری، توأمان بر روی دو نمایشنامه ویلیام شکسپیر کار کند. برداشت آزاد از «شاه لیر» و «ریچارد سوم» برای نوشتن فیلمنامه سریال جدید مهدویان، شاید دورترین چیزی بود که حدس می زدیم با مدیریت میلاد اکبرنژاد صورت بگیرد. واقعا انتظار نداشتیم که محمدحسین مهدویان، برای فصل جدید سریال زخم کاری، توأمان بر روی دو نمایشنامه ویلیام شکسپیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ی آبروی نظام باشد.

وب‌گاه الف

مدیر روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری از آزادی بشیر بی‌آزار خبر داد و نوشت که وی در مسیر بازگشت به میهن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری علل به رسمیت یافتن بی حجابی و عمامه پرانی را در توییتی مشخص کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات مسعود پزشکیان درخواست کرد کد انتخاباتی 22 به این نامزد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های محلی هند اعلام کردند که دست‌کم 121 نفر از جمله 106 زن و هفت کودک پس از ازدحام جمعیت در یک مراسم مذهبی در هاتراس اوتار پرادش این کشور کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فاصله کمتر از دو روز مانده به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هیات وزیران در جلسه چهارم تیرماه خود مصوبه‌ای بدون پشتوانه و تنها با مقاصد سیاسی در خصوص متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی به تصویب رسانده است. در فاصله کمتر از دو روز مانده به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هیات وزیران در جلسه چهارم تیرماه خود مصوبه‌ای بدون پشتوانه و تنها با مقاصد سیاسی در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدایی ترابی از پرسپولیس حتمی است و او راهی تیم تراکتور خواهد شد. جدایی ترابی از پرسپولیس حتمی است و او راهی تیم تراکتور خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ درحالی که همچنان امیدواری هایی در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر به تیم پرسپولیس وجود دارد اما به نظر می رسد پرسپولیسی ها از بازگشت مهدی ترابی قطع امید کرده و این بازیکن تکنیکی تمام راه ها را برای بازگشت به تیم سابق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه پیگیر صدور ویزا و مجوز فعالیت او در ایران بودند که حالا خبر رسیده ویزای این مربی برای حضور در ایران صادر شده است. بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه پیگیر صدور ویزا و مجوز فعالیت او در ایران بودند که حالا خبر رسیده ویزای این مربی برای حضور در ایران صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که شنیده می‌شود سخنگوی دولت به طور غیررسمی از کسوت خود کناره گیری کرده است اما امروز در جلسه هیأت دولت شرکت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان «واریز سود سهام عدالت» به یکی از سوالات پُرتکرار این روزها بدل شده است. مشمولان معترض شده‌اند و می‌گویند با اینکه وارد تیرماه شده‌ایم هنوز خبری از واریز سود سهام عدالت نیست، این در حالیست که این سود حق سهامداران است و شرکت‌ها هم موظف به پرداخت آن. آنها دست به دامان سازمان بورس شده‌اند و می‌خواهند مطالبه‌گر حق سهامداران باشد، اما در این بین، یک احتمال تقویت شده؛ واریز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مبلغ کارت بلیط تمامی گروه‌های حمایتی که از بلیط‌های تخفیف‌دار یا رایگان در بخش حمل و نقل عمومی شهر تهران استفاده می‌کنند از 300 هزار تومان به 400 هزار تومان افزایش پیدا کرد.