دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک برنامه رادیویی عنوان کرد: «هر مذاکره‌ای که اوکراین و کشورهای غربی درباره صلح انجام می‌دهند، صرفا فریب و نمایش است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی از حضور سرپرست ریاست جمهوری در اجلاس سران شانگهای در قزاقستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در فاز جدید خود یعنی ایران، بار دیگر به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری از دور اول رقابت‌ها تا کنون اظهاراتی را در رابطه با رفع ناترازی انرژی و سیاست‌های خود برای قیمت‌گذاری بنزین ارائه کرده‌اند. اما نقشه بنزینی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان چیست؟ دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری از دور اول رقابت‌ها تا کنون اظهاراتی را در رابطه با رفع ناترازی انرژی و سیاست‌های خود برای قیمت‌گذاری بنزین ارائه کرده‌اند. اما نقشه بنزینی سعید جلیلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت از سفر سرپرست ریاست جمهوری به قزاقستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از دیدار محمود علوی و مسعود پزشکیان در جریان سفر به کرمانشاه منتشر شده است. عکسی از دیدار محمود علوی و مسعود پزشکیان در جریان سفر به کرمانشاه منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ مسعود پزشکیان دقایقی قبل در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی راهی کرمانشاه شد. عکسی از دیدار محمود علوی و مسعود پزشکیان در جریان سفر به کرمانشاه منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخشی از مستند سوم مسعود پزشکیان و نامه رئیس‌جمهوری اسبق از جمله موضوعاتی بودند که محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درباره آنها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از فرمانده سپاه قدس در میان مهاجرین افغانستانی را مشاهده می کنید. تصاویری از فرمانده سپاه قدس در میان مهاجرین افغانستانی را مشاهده می کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در پی مراسمی که برای بزرگداشت چهلم شهدای خدمت توسط هیئت مذهبی مهاجرین افغانستانی برگزار شده بود، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در محل مواکب اتباع و مهاجرین افغانستانی در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فراخوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته خبری از اجرای داملا، خواننده زن آذربایجانی در اردبیل منتشر شد که موجب بسته شدن مکانی شد که این مراسم را برگزار کردند اما این خواننده زن مشهور کیست؟ در روزهای گذشته خبری از اجرای داملا، خواننده زن آذربایجانی در اردبیل منتشر شد که موجب بسته شدن مکانی شد که این مراسم را برگزار کردند اما این خواننده زن مشهور کیست؟ «داملا» خواننده معروف اهل باکو در چند روز اخیر که با سفر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار مخاطبان مناظره چهار برابر مسابقه فوتبال یورو بوده و مناظره پایانی نامزدهای انتخاباتی هم پربازدیدترین مناظره بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زبیر نفس هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد از استقلال دریافت نکرده است و هنوز به باشگاه دعوت نشده است. هافبک استقلال هنوز پیشنهادی از بابت تمدید قرارداد پیدا نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ زبیر نفس هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد از استقلال دریافت نکرده است و هنوز به باشگاه دعوت نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

آردا گولر بعد از صعود ترکیه به یک چهارم نهایی یورو 2024 در پوست خودش نمی گنجید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجاریان خطاب به جلیلی نوشت: نقش مثبت «سمن»‌ها را بناست بر دوش کدام نهاد مستقل و دارای وجهه‌ی مثبت بگذارید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره یک از مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد: اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون مرحله اول آن، با ارائه کارت‌های ملی قدیمی امکان پذیر نیست.