دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان آخرین مناظره انتخاباتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، مجری مناظره یک سوال مشترک از هر 2 کاندیدای انتخاباتی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان پرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در اولین مناظره از مناظره‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون رضایت مردم هیچ اقدامی نخواهم کرد و این را قاطع اعلام می‌کنم. بارها عرض کردیم که به هیچ وجه گران نمی‌کنیم اما بازهم اینطور مانور می‌دهند و دروغ منتشر می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز تمهیدات لازم برای اخذ آرا از ایرانیان مقیم خارج از کشور اندیشیده شده است. اکثریت ایرانیان خارج از کشور در دور اول به سعید جلیلی رای داده‌اند محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز سه شنبه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 136 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران، شامل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های کشورمان و حضور ایرانیان در انتخابات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزعلی اعلام کرد: ازدواج دختران زیر 15 سال، 32 درصد کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش رضا رشیدپور به توئیت پناهیان که در او جلیلی را رئیس جمهور خطاب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ واکنش رضا رشیدپور به توئیت پناهیان که در او جلیلی را رئیس جمهور خطاب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارین ژان‌پیر، سخنگوی کاخ سفید پس از واکنش گسترده اعضای ارشد حزب دموکرات درباره سلامت ذهنی جو بایدن، رئیس جمهور این کشور و اذعان به «مشروع و به‌حق» بودن نگرانی‌ها درباره این مساله، مدعی شد که بایدن به آلزایمر یا زوال عقل مبتلا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در اولین مناظره از مناظره‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت:. بدون رضایت مردم هیچ اقدامی نخواهم کرد و این را قاطع اعلام می‌کنم. بارها عرض کردیم که به هیچ وجه گران نمی‌کنیم اما بازهم اینطور مانور می‌دهند و دروغ منتشر می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد. قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد. ، امیر لاجوردی در شبکه اجتماعی ایرانی خود نوشت: با توجه به استقبال هموطنان از بسته اینترنت رایگان برای دور اول انتخابات، بسته هدیه جدید 10 گیگابایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت تولید و عرضه خودرو، اظهار کرد: به زودی به نقطه‌ای می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را به‌صورت قسطی بفروشند تا مردم خودرو خریداری کنند. وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت تولید و عرضه خودرو، اظهار کرد: به زودی به نقطه‌ای می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را به‌صورت قسطی بفروشند تا مردم خودرو خریداری کنند. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی از آمادگی مقدمات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان برای قتل پدرش ادمکش اجیر کرد پسر جوان برای قتل پدرش ادمکش اجیر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ اواسط خرداد امسال مأموران پلیس با گزارش ساکنان برجی در زعفرانیه در جریان بوی تعفنی که از یکی از واحدها به مشام می‌رسید قرار گرفتند و زمانی که مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس جنایی وارد خانه مورد نظر شدند با جسد مرد 65 ساله صاحبخانه در حالی روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، اردوغان در نشست آستانه درباره مسئله سوریه گفت‌وگو خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد جزئیاتی درباره تولید ناخالص داخلی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد آقایی پور پس از توافق با سپاهان جنجال به پا کرد جواد آقایی پور پس از توافق با سپاهان جنجال به پا کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ پس از توافق جواد آقایی پور با باشگاه سپاهان، وویس عجیبی از این بازیکن در رسانه ها منتشر شده که مخاطبش مشخص نیست، اما آقایی پور در این وویس می گوید:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته همزمان با سالگرد حمله به پرواز 655 تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس،‌در اقدامی نمادین فاصله جزیره قشم تا هنگام را شنا کردند.