دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات کدال مربوط به خرداد 1403 منتشر شد تا مشخص شود شرکت های خودروساز در فصل بهار چگونه عمل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌آغوش صمیمی جلیلی و پزشکیان، امشب تبدیل به قهر شد! حال و هوای مناظره دوم سعید جلیلی و مسعود پزشکیان با مناظره اول کاملا تفاوت داشت. آغوش صمیمی جلیلی و پزشکیان، تبدیل به قهر شد! مناظره روز دوشنبه سعید جلیلی و مسعود پزشکیان کاملا بدون چالش برگزار شد و دو نامزد حتی در مورد نکات چالشی نظرات مشترکی ارائه دادند و فرمایشات یکدیگر را با احسنت گفتن، تایید کردند. در آخر نیز همچون دو دوست صمیمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هادی عباسی‌اصل گفت: بانک‌ها مکلف به پرداخت سالانه 20 درصد از منابع مالی تسهیلاتی خود به بخش مسکن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان قیمت خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات را دنبال کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات از شناسایی شبکه قیمت سازی مسکن خبر داد و گفت: با این کار جلوی جهش قیمت مسکن گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی به توئیت سعید جلیلی واکنش نشان داد و نوشت: وای چه اتفاق مهمی بهش رأی بدهید. آذری جهرمی به توئیت سعید جلیلی واکنش نشان داد و نوشت: وای چه اتفاق مهمی بهش رأی بدهید. به گزارش عرشه آنلاین؛ سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پس از مناظره انتخابات ریاست جمهوری، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دکتر پزشکیان نتوانست کاغذی که برای او درباره تورم آمده کرده بودند را پیدا کند. در این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لطیفی اذعان کرد: ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از دیروز و در سامانه جهاد دانشگاهی آغاز شده است، لذا جذب نیرو برای 11 دستگاه اجرایی خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در واپسین ساعات مانده به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، یکی از فرزندان دهقان فداکار از مسعود پزشکیان و فرزند دیگرش از سعید جلیلی حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرازی: نیاز به توافق جدید نیست، برجام همچنان قابل اجراست به شرط آنکه آمریکا به این توافق برگردد / گفت‌گوی مستقیم با آمریکا از دستور کار ما خارج است / اگر با استفاده از سازوکار ماشه، قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت بازگردد، ایران واکنش شدیدی در قالب تغییر راهبرد هسته‌ای خود نشان خواهد داد سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی درباره مسائل مختلف بین‌المللی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضرغامی با این توئیت به کنسرت علیرضا قربانی در تخت‌جمشید واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی آینده ساز خبر از واریز 3 میلیونی به حساب بازنشستگان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار عقب نشینی کرد. قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز یکشنبه (12 تیر 1403) شرکت بهمن دیزل زیرمجموعه گروه بهمن تعداد 40 دستگاه کامیون عرضه کرد؛ 20 دستگاه کامیون کشنده امپاور و 20 دستگاه کامیون فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل در تالار خودرو بورس کالا عرضه و مورد معامله قرار گرفت که مورد استقبال بالایی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از رونمایی سند مالکیت الکترونیک در دوم تیرماه سال جاری، از این به بعد هر درخواست جدیدی که در سامانه جامع املاک ثبت شود، خروجی آن صدور سند الکترونیک است؛ به این ترتیب الزام تبدیل دفترچه‌ای به سند تک‌برگ در این چرخه حذف می‌شود.