دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش تکمیلی درمان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی و از ابلاغ جدول افزایش سقف اجاره‌بها مسکن به 31 استان کشور خبر داد و گفت: سقف افزایش نرخ اجاره‌بها مسکن در تهران 25 درصد تعیین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به احتمال زیاد زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در سوپرجام فوتبال ایران به تعویق می‌افتد. به احتمال زیاد زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در سوپرجام فوتبال ایران به تعویق می‌افتد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تلاش سازمان لیگ فوتبال ایران بر این بود که دیدار سوپرجام بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان پیش از شروع بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های حامی سعید جلیلی با انتشار متنی مدعی شده اند که 1300 تن از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور از این کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حمایت کرده اند اما جالب اینکه در این متن‌ها هیچ نام و امضایی از این اساتید منتشر نشده است. رسانه‌های حامی سعید جلیلی با انتشار متنی مدعی شده اند که 1300 تن از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور از این کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حمایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جبلی گفت: درمورد رعایت زمان در یک مناظره 3 ساعته جا به جایی حدودا 10 ثانیه‌ای رکورد خوبی است و عدالت رعایت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمینی که در دوره آقای روحانی تحویل داده شده، صرفا برای دفن اموات در زمان اضطرار و بحران در نظر گرفته شده است. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، گفت: در حال حاضر جانمایی برای احداث آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است و تملک محل‌های جدید مستلزم تصویب شورا است. ظرفیت بهشت زهرا به عنوان بزرگ‌ترین آرامستان کشور رو به اتمام است و از سال‌ها قبل مسوولان مربوطه به فکر گسترش یا ایجاد آرامستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع بازی‌های المپیک پاریس، ترکیب نهایی کاروان ایران برای حضور در این مسابقات مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار عقب نشینی کرد. قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به آدرس www.gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت‌های خاتمی و روحانی پشت پرده حمله جلیلی و زاکانی به کرسنت را فاش کرد. بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت‌های خاتمی و روحانی پشت پرده حمله جلیلی و زاکانی به کرسنت را فاش کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ او گفت باید معلوم شود چرا آقای جلیلی درباره‌ی کرسنت گزارش اشتباه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات کدال مربوط به خرداد 1403 منتشر شد تا مشخص شود شرکت های خودروساز در فصل بهار چگونه عمل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌آغوش صمیمی جلیلی و پزشکیان، امشب تبدیل به قهر شد! حال و هوای مناظره دوم سعید جلیلی و مسعود پزشکیان با مناظره اول کاملا تفاوت داشت. آغوش صمیمی جلیلی و پزشکیان، تبدیل به قهر شد! مناظره روز دوشنبه سعید جلیلی و مسعود پزشکیان کاملا بدون چالش برگزار شد و دو نامزد حتی در مورد نکات چالشی نظرات مشترکی ارائه دادند و فرمایشات یکدیگر را با احسنت گفتن، تایید کردند. در آخر نیز همچون دو دوست صمیمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هادی عباسی‌اصل گفت: بانک‌ها مکلف به پرداخت سالانه 20 درصد از منابع مالی تسهیلاتی خود به بخش مسکن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان قیمت خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات را دنبال کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.