چهارشنبه 6 تیر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روز‌های گذشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهور پایتخت، مناطق تصادف‌خیز تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه جمعه 7 اردیبهشت 1403 را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال قهوه امروز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 درحالی امروز در کشور چین به پایان رسید که کاروان ایران موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کالیفرنیا بر تأثیر فزاینده تغییرات آب‌وهوایی همراه با ال‌نینوی شدید تأکید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفت: قلیان اکسیژن یک اسم شبهه‌ناک است زیرا ماده مورد استفاده در این دستگاه فقط گاز اکسیژن نیست و ماده دیگری به نام N2O یا نیتروز اکسید استفاده می‌شود که گاهی به آن لقب روانگردان نیز می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش به بررسی خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1403 پرداختیم. در این گزارش به بررسی خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1403 پرداختیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ کنکور یکی از مهمترین آزمون ها در کشورمان است. نتایج این آزمون تعیین کننده‌ی ورود دانش‌آموزان به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می باشد و دارای اهمیت بسیاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از مصر فردا به سرزمین‌های اشغالی می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی‌های سال تحصیلی 2025-2024 و تحصیل با هزینه شخصی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید علیه ایران را اعلام کرد.