چهارشنبه 6 تیر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیاتی از مصر فردا در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار خودرو طی سه ماه اخیر شرایط آشفته‌ای از نظر قیمت پیدا کرده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در حالی شاهد تداوم عقبگرد قیمت طلا و سکه است که بازار ارز متاثر از پس لرزه‌های اختلاف دیدگاه مجلس با سیاست‌های ارزی دولت بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه، خواستار تحقیقات مستقل در این زمینه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاکستان امروز (پنجشنبه) با انتقاد از سکوت ایالات متحده در قبال نسل کشی مردم غزه اعلام کرد که محتوای گزارش حقوق بشر 2023 آمریکا را قویا رد می‌کند و آن را مبتنی بر اطلاعات نادرست می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف ستاره مصدوم استقلال در فصل آینده هنوز به طور کامل مشخص نیست. تکلیف ستاره مصدوم استقلال در فصل آینده هنوز به طور کامل مشخص نیست. به گزارش عرشه آنلاین؛ آسیب دیدگی شدید مهدی مهدی‌پور در بازی مقابل مس رفسنجان اتفاق بسیار تلخی بود که جواد نکونام و همه استقلالی‌ها را متاثر کرد چون حالا علاوه بر کوین یامگا، این هافبک اصفهانی را هم حداقل تا نیم فصل لیگ بیست و چهارم در اختیار ندارند. مسئله...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که روسیه تسلیحات هسته‌ای خارجی در لهستان را به عنوان یک هدف نظامی اولیه در نظر خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاروان ووشو ایران موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاه به گاه لکه های کوچک سفیدی روی ناخن های ما ظاهر می شوند؛ گاهی اوقات ظاهراً دلیل خاصی برای ایجاد این لکه ها وجود ندارد. در ادامه به بررسی عوامل ایجاد این لکه های مرموز می پردازیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ علت اصلی و دقیقی برای حضور این لکه‌ها بر روی ناخن‌ها وجود ندارد. وجود لکه سفید روی ناخن شما به چه معناست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روایت سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا را منتشر کرد.